Strona 2 z 2

: pn kwie 19, 2010 18:58
autor: ZbyszekGolf
Zazwyczaj pomaga wymiana samych koncówek wiec lepiej wymienic końcówki niz cale wtryski

: pn kwie 19, 2010 21:23
autor: Endrju_Gdansk
Chwila chwila - zanim zabierzesz się za wymianę silnika, zobacz czy po odpaleniu w przewodach paliwowych nie ma powietrza - jak sam pisałeś cyrki zaczęły się po wymianie filtrów. Jeżeli filtr paliwa masz taki z grzybkiem czyli ogrzewaczem to jest bardzo możliwe, że tam dostaje się powietrze - i rano ciężko odpala bo paliwo cofa się do baku - a i mocy ma mniej jeśli powietrza w paliwie jest dużo.

Pozdrawiam

: pn kwie 19, 2010 21:51
autor: piotrrrr24
i po wymianie końcówek wtrysku trzeba ustawić kąt wtrysku?

[ Dodano: 19 Kwi 2010 21:56 ]
ja tam nie bardzo widzę jakieś powietrze bo już sie przyglądałem. mam jeszcze takie odjaw:
jadąc na na biegu bez gazu np z górki a potem jak dodam gaz to niem ma żadnej reakcji wogóle nie przyśpiesza a za mna jest chmura niebieskiego dymu muszę zredrukować bieg żeby mu przeszło i zaczoł jechać

: pn kwie 19, 2010 23:16
autor: tjwasiak
Kąt wtrysku sprawdzałeś? Bo jeśli to nie kąt wtrysku to znaczy że olej... Albo z silnika, albo z turbosprężarki.

: wt kwie 20, 2010 19:18
autor: piotrrrr24
kąt wtrysku jest ok. a pierścienie tak olej przepuszczają ze olej aż znajduje się w wężu od turbinu do inteculera(turbina jest nowa)

: wt kwie 20, 2010 19:48
autor: Marcin TDI
piotrrrr24 pisze:a pierścienie tak olej przepuszczają ze olej aż znajduje się w wężu od turbinu do inteculera(turbina jest nowa)
tam zawsze masz sladowe ilosci oleju bo doma pusci zawsze cos do dolotu.
proba olejowa robiona byla przy pomiarze sprezania w cylindrach?

: wt kwie 20, 2010 20:42
autor: piotrrrr24
nie robiłem tego. ale ciśnienie w cylindrach jest bardzo małe jak na diesla i mam odczucie jakby mu połowa koni uciekła

: wt kwie 20, 2010 20:58
autor: munior
piotrrrr24 pisze:ciśnienie w cylindrach jest bardzo małe jak na diesla
To znaczy ile?Podaj wartosci .A próbę olejową przy pomiarze ciśnienia sprężania robi się po to aby potwierdzić zużycie pierścieni ,bo słabe ciśnienie sprężania może być też spowodowane nietrzymającymi zaworami w głowicy .Wtedy po dolaniu oleju wynik pomiaru jest zblizony do pomiaru przed dolaniem oleju .W przypadku zużytych pierścieni na tłokach po dolaniu oleju wynik pomiaru powinien się znacząco poprawić

: wt kwie 20, 2010 21:34
autor: piotrrrr24
na trzech cylindrach poniżej 20 i na jednym 26

[ Dodano: 24 Kwi 2010 21:08 ]
a mam do was jeszcze jedno pytanie czy to że tak kopci i cieżko mi odpala może być spowodowane tym że może być zerwany klin na wale????