: śr kwie 21, 2010 16:00
W takim razie rzeczywiście powinieneś jak najszybciej to zrobić! Przy okazji może zaiść konieczność wymiany paska rozrządu jeśli na skutek owych wibracji wykazuje nadmierne jak na przebieg zużycie.
Mimo wszystko, nawet znając diagnozę, spróbuj podpytać w warsztatach do których można mieć zaufanie jakie byłyby koszta - choćby dla porównania.
A co do falowania obrotów to nie po prostu masz "dynamicznie zmienne fazy rozrządu" - rozjeżdża Ci się synchronizacja wału i wałka rozrządu.
Mimo wszystko, nawet znając diagnozę, spróbuj podpytać w warsztatach do których można mieć zaufanie jakie byłyby koszta - choćby dla porównania.
A co do falowania obrotów to nie po prostu masz "dynamicznie zmienne fazy rozrządu" - rozjeżdża Ci się synchronizacja wału i wałka rozrządu.