Ciężko pali, chwile kręci zaczym załapie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arek707
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 23:44
Lokalizacja: Smerdyna
Kontakt:

Post autor: arek707 » pn kwie 19, 2010 23:24

A nie orientujesz się może gdzie w świetokrzyskim znajduję się taka firma która by mi to zrobiła ??



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn kwie 19, 2010 23:49

Niestety nie kojarzę.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt kwie 20, 2010 00:05

Ja to może pomijając temat uzupełniania dołka w mapie startowej, poproszę o grupę 000 na gorącym silniku i zablokowanych nastawach > wartości pola 1 i 2.
Do tego chętnie zobaczę wartości na ciepłym silniku z grupy 004, pola pomiarowe 3 i 4.
W AGR tak jak i w ALH są problemy z odpalaniem > co bardziej kumaty zakłada czarną skrzynkę i auto pali od strzała > korekcja mapy jest droga > a w 50% przypadków złe zapalanie to wynik ustawiania rozrządu na markera > przesuwanie synchronizacji wałka i wału (nie zbijanie koła pasowego wałka rozrządu przed napinaniem paska)(004) oraz źle ustawiony kąt na pompie (000). Nie zaszkodzi luknięcie na te dane > a może znacznie zmniejszy koszty naprawy.

[ Dodano: 20 Kwi 2010 00:11 ]
I dodatkowo > to co macie podpięte > to pewnie jest podpięte do czujnika temeratury cieczy > wypięcie z niego wtyczki da nawet 30s grzania świec > wysoka temperatura + ciśnienie = natychmiastowy zapłon. Dla uzupełnienia> można jeszcze vag-iem podnieść na max dawkę startową > nie zaszkodzi.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt kwie 20, 2010 00:46

Prościej sprawdzić zmieniając kodowanie na stosowne dla automatycznej skrzyni biegów :satan: Jak złapie od strzała problem leży w "mapach sterownika"... Jeśli ciągle kręci długo to zmiana mapy odpalania nic nie pomoże, bo automat ma w oryginale "poprawioną".



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt kwie 20, 2010 01:46

tjwasiak pisze:zmieniając kodowanie na stosowne dla automatycznej skrzyni biegów
Heee zapomniałem o starym sposobie. Potwierdzam że reakcja będzie natychmiastowa.

[ Dodano: 20 Kwi 2010 01:58 ]
No i jeszcze dodam że dla silników na VP poranny rozruch może być blokowany przez końcówki wtrysków. Wtryski po przebiegu 200tyś zwykle zaczynają zalewać > jest to szczególnie odczuwalne na zimnym silniku (kuleje po odpaleniu). Dla kolegi, który zakładał ten temat nie jest to bardzo szkodliwe zjawisko bo turbo ma na zaworku westgate (w pierwszych wersjach stary N75, brak akumulacji podciśnienia) > dla właścicieli VNT ma to bardzo negatywny wpływ. Lanie wtrysków znacznie wydłuży czas porannego zapalania. Koszt sprawdzenia niewielki (20zł)> regulacja nowych końcówek w moim miasteczku to 50 zł > niestety tylko pierwszy stopień otwarcia.
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 02:03 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości