Ciężko pali, chwile kręci zaczym załapie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Ja to może pomijając temat uzupełniania dołka w mapie startowej, poproszę o grupę 000 na gorącym silniku i zablokowanych nastawach > wartości pola 1 i 2.
Do tego chętnie zobaczę wartości na ciepłym silniku z grupy 004, pola pomiarowe 3 i 4.
W AGR tak jak i w ALH są problemy z odpalaniem > co bardziej kumaty zakłada czarną skrzynkę i auto pali od strzała > korekcja mapy jest droga > a w 50% przypadków złe zapalanie to wynik ustawiania rozrządu na markera > przesuwanie synchronizacji wałka i wału (nie zbijanie koła pasowego wałka rozrządu przed napinaniem paska)(004) oraz źle ustawiony kąt na pompie (000). Nie zaszkodzi luknięcie na te dane > a może znacznie zmniejszy koszty naprawy.
[ Dodano: 20 Kwi 2010 00:11 ]
I dodatkowo > to co macie podpięte > to pewnie jest podpięte do czujnika temeratury cieczy > wypięcie z niego wtyczki da nawet 30s grzania świec > wysoka temperatura + ciśnienie = natychmiastowy zapłon. Dla uzupełnienia> można jeszcze vag-iem podnieść na max dawkę startową > nie zaszkodzi.
Do tego chętnie zobaczę wartości na ciepłym silniku z grupy 004, pola pomiarowe 3 i 4.
W AGR tak jak i w ALH są problemy z odpalaniem > co bardziej kumaty zakłada czarną skrzynkę i auto pali od strzała > korekcja mapy jest droga > a w 50% przypadków złe zapalanie to wynik ustawiania rozrządu na markera > przesuwanie synchronizacji wałka i wału (nie zbijanie koła pasowego wałka rozrządu przed napinaniem paska)(004) oraz źle ustawiony kąt na pompie (000). Nie zaszkodzi luknięcie na te dane > a może znacznie zmniejszy koszty naprawy.
[ Dodano: 20 Kwi 2010 00:11 ]
I dodatkowo > to co macie podpięte > to pewnie jest podpięte do czujnika temeratury cieczy > wypięcie z niego wtyczki da nawet 30s grzania świec > wysoka temperatura + ciśnienie = natychmiastowy zapłon. Dla uzupełnienia> można jeszcze vag-iem podnieść na max dawkę startową > nie zaszkodzi.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Heee zapomniałem o starym sposobie. Potwierdzam że reakcja będzie natychmiastowa.tjwasiak pisze:zmieniając kodowanie na stosowne dla automatycznej skrzyni biegów
[ Dodano: 20 Kwi 2010 01:58 ]
No i jeszcze dodam że dla silników na VP poranny rozruch może być blokowany przez końcówki wtrysków. Wtryski po przebiegu 200tyś zwykle zaczynają zalewać > jest to szczególnie odczuwalne na zimnym silniku (kuleje po odpaleniu). Dla kolegi, który zakładał ten temat nie jest to bardzo szkodliwe zjawisko bo turbo ma na zaworku westgate (w pierwszych wersjach stary N75, brak akumulacji podciśnienia) > dla właścicieli VNT ma to bardzo negatywny wpływ. Lanie wtrysków znacznie wydłuży czas porannego zapalania. Koszt sprawdzenia niewielki (20zł)> regulacja nowych końcówek w moim miasteczku to 50 zł > niestety tylko pierwszy stopień otwarcia.
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 02:03 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości