Za duze ciśnienie doładowania - N75? Bład 17965 + LOGI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » czw kwie 22, 2010 21:03

damcio151, nie ma co sie denerwowac brakiem wiedzy innych :bigok:


User

pit_v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 03, 2010 00:58
Lokalizacja: krosno

Post autor: pit_v6 » czw kwie 22, 2010 21:09

zalosny gosciu jestes turbine mozesz po 3 miesiacaj albo wczesniej tak samo zapchac przy nie umiejetnej jezdzie :okej: zero pojecia macie a zabieracie sie analizowanie hehe



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » czw kwie 22, 2010 22:37

munior pisze:Trochę kultury bo za krótko tu jesteś żeby z takimi tekstami wyjeżdżać
Dokładnie.


User

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw kwie 22, 2010 22:38

pit_v6 pisze:zalosny gosciu jestes turbine mozesz po 3 miesiacaj albo wczesniej tak samo zapchac przy nie umiejetnej jezdzie :okej: zero pojecia macie a zabieracie sie analizowanie hehe
:bajer: Jeśli ktoś tu jest żałosny to tylko Ty,za krótko tu jesteś żeby wyjeżdzać z takimi tekstami

[ Dodano: 22 Kwi 2010 22:41 ]
leon79 pisze:Dokładnie.
Edytowałem leon79, bo mnie k.....a gościu zdenerwowal
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 22:39 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

pit_v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 03, 2010 00:58
Lokalizacja: krosno

Post autor: pit_v6 » czw kwie 22, 2010 23:42

zwracam honor nie przyjżałem sie dokładnie załacznikim moj bład :jezor:
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 00:43 przez pit_v6, łącznie zmieniany 1 raz.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » czw kwie 22, 2010 23:42

damcio151 pisze:turbina jest w porządku, reguluje też OK, tzn nie przeładowuje ... przyda się jej ostre przegonienie
mozliwe, że n75 czasem się przycina
Dokładnie.

Stawiam ze pada N75 albo sprawdz może jeszcze elektryke. Może jakiś kabelek niedomaga.
Turbina ładuje bardzo ładnie.

Pozdro

ZC



Awatar użytkownika
BarTTek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 15, 2010 19:14
Lokalizacja: South Poland

Post autor: BarTTek » ndz kwie 25, 2010 23:35

Dziękuje Panowie :)
Tez obstawiam na N75..
A podmiany z N18 powiem szczerze ze nie próbowałem :)



oddo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:19
Lokalizacja: Kraków

N75

Post autor: oddo » pn kwie 26, 2010 09:35

Przez cały rok bawiłem się z notlauf. Już miałem dość tego samochodu.
Czyściłem wszystko i już byłem umówiony na czyszczenie turbiny....
Czyszczenie N75 lub podmiana z N18 nic nie dało......
I wreszcie kupiłem N75 i jest miodzio....Boże czemu wcześniej tego nie zrobiłem!
Teraz dopiero czuję przyjemność z jazdy....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 211 gości