Mk2 1.6 TD Brakuje mocy :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz kwie 11, 2010 22:47

Jakby filtr był zatkany to by nie kopcił, inna sprawa, że możesz mieć dawkę podkręconą przez poprzedniego właściciela



Awatar użytkownika
Bobek_jg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 27, 2010 22:30
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Bobek_jg » ndz kwie 11, 2010 22:55

no tak ale nie chodzi mi o kopcenie tylko o moc... przy podkreceniu dawki powinien byc mocniejszy a strasznie sie muli nie chce jechac wiecej jak 120. gdy auto wkreca sie na obroty to czuje drganie na pedale gazu, wtedy bardzo lekko czuc jakby turbina sie zalaczyla ale wtedy strasznie "wyje" silnik. sprawdzalem turbo to wirnik nie jest luzny i nie ociera czyli powinno byc sprawne.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 11, 2010 22:55

t0mal pisze:możesz mieć dawkę podkręconą przez poprzedniego właściciela
Też mi to chodziło po głowie,ale wtedy miałby buta...no chyba,że dodamy do tego pękniętą membranę,to kopa nie będzie...ale turbo z kolei powinno zniwelować kopcenie :-k

[ Dodano: 11 Kwi 2010 22:57 ]
Bobek_jg pisze:wtedy bardzo lekko czuc jakby turbina sie zalaczyla ale wtedy strasznie "wyje" silnik.
Heh...a może tobie po prostu sprzęgło się ślizga :goof: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz kwie 11, 2010 23:01

Ale jak turbo wyje jak zarzynany prosiak to napewno nie jest sprawne - i podchodzą tu wszystkie objawy, teraz kwestia sprawdzenia doładowania z manometrem i zastanowić się czemu padło.



Awatar użytkownika
Bobek_jg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 27, 2010 22:30
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Bobek_jg » ndz kwie 11, 2010 23:03

a sprzęgło moze powwodowac ze auto nie ma mocy?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 11, 2010 23:06

t0mal, nie turbo...silnik :bajer:
Bobek_jg pisze:a sprzęgło moze powwodowac ze auto nie ma mocy?
Tzn.silnik będzie miał moc,ale buda nie będzie jechała jak trzeba :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz kwie 11, 2010 23:08

Michaś_1977 pisze:Nie jest to 1V,bo ma kolanko przystosowane do pompy z grzybem.
I też miałem identyczny problem objway
Ja W 1V też mam kolanko i identyczna sytułacja

1. Katalizator się zapchał i turbina się zapiekła
2 Pompa już siada


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Bobek_jg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 27, 2010 22:30
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Bobek_jg » ndz kwie 11, 2010 23:09

i jak sprawdzic czy sprzegło jest zużyte?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz kwie 11, 2010 23:09

To może inaczej, Bobek_jg, czy wyje kiedy przegazujesz na postoju, czy tylko jak przyspieszasz podczas jazdy, jak to drugie to raczej sprężarka jest załatwiona.

[ Dodano: 11 Kwi 2010 23:11 ]
grandi pisze:1. Katalizator się zapchał i turbina się zapiekła
Wtedy nie ma dymu
grandi pisze:2 Pompa już siada
wtedy pojawiają się kłopoty z odpalaniem, nie pali na ciepłym.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz kwie 11, 2010 23:12

i jak sprawdzic czy sprzegło jest zużyte?
Zaciągasz mocno ręczny , wrzucasz jedynkę i ruszasz jak zgaśnie to jest dobre jak obroty polecą w górę i nie zgaśnie to znaczy że sprzęgło do wymiany

Że tak sie zapytam pryncypialistów , cięgno na osi gazu jest dobrze ustawione?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 23:14 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Bobek_jg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 27, 2010 22:30
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Bobek_jg » ndz kwie 11, 2010 23:13

podczas jazdy jak przyspieszam to wyje ale nie przyspiesza tak jak powinien. ma kłopot z podjechaniem pod górke. np wjezdzam pod niestroma gore na 4 biegu to muli sie i zaczyna kopcic wtedy redukuje do 3 czasem do 2 zalezy jak stroma gora, co w dieslu nie powinno raczej miec miejsca.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz kwie 11, 2010 23:14

Bobek_jg pisze:jak sprawdzic czy sprzegło jest zużyte?
Pedał bardzo wysoko łapie, albo przy samej podłodze, podczas przyspieszania na trasie pojawiają się wibracje które przenoszą się na karoserię (uszkodzony docisk), obroty wzrastają nieproporcjonalnie do prędkości (np jedziesz 70 na 5 biegu, wciskasz gaz, obroty silnika rosną, a auto nie przyspiesza)

[ Dodano: 11 Kwi 2010 23:17 ]
Bobek_jg, Nie jeździj autem, masz uszkodzoną turbosprężarkę dalsza jazda może powodować dodatkowe uszkodzenia, łącznie z ryzykiem zniszczenia silnika.

[ Dodano: 11 Kwi 2010 23:20 ]
Dwie ostatnia którą u siebie zajeździłem miała połamane łopatki, a mimo to miała niewielki luz na wirniku (widocznie opierał się on o muszlę) kręciła się lekko i nie pluła jakoś strasznie olejem. Pozatym weź pod uwagę że przez sprężarkę silnik może pompować olej do wydechu, co nie jest takie łatwe do zauważenia, jak np jeździsz na krótkich dystansach.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 23:23 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bobek_jg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 27, 2010 22:30
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Bobek_jg » ndz kwie 11, 2010 23:21

turbo wlasnie niedawno wymienilem... czyli te wymienione tez nie dziala? :grrr: :grrr: :grrr:

[ Dodano: 11 Kwi 2010 23:24 ]
to teraz pytaie jak sprawdzic te turbo?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz kwie 11, 2010 23:25

No objawy masz książkowe, u mnie obydwie sprężarki tak się pożegnały - nagle zaczęło wyć przy przyspieszaniu i czarny dym za mną. Jak się delikatnie obchodziłem z gazem to jakoś można było się toczyć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości