Strona 2 z 3

: sob kwie 10, 2010 21:15
autor: silent killer
mam: Ok
a dlaczego ?

: ndz kwie 11, 2010 11:29
autor: wesol
hanshubert pisze:Bosch robi na 5 pinów, ale we wtyczce są tylko 4 kable (piąty pin pusty).
tak zgadza sie i tak samo robi pierburg- niby 6 pinow a tylko 5 wykozystanych jest. Chopaki juz opatentowali sposoby adaptacji przeplywki od mercedesa do vw tylko trzeba tez zrobic maly ukladzik i robi to samo co ori przeplywomierz.

: ndz kwie 11, 2010 11:44
autor: silent killer
Czyli Pierburg wykorzystuje zawsze jeden pin więcej niz Bosch

: ndz kwie 11, 2010 13:45
autor: hanshubert
W przepływce Boscha jest 5 pinów, wtyczka przy aucie też jest pięciopinowa, z czego jeden jest pusty - bez konektorka. Sprawdzone u mnie pod maską.
Pierburga w ASZ i ARL nie widziałem, to nie zabieram głosu. :bajer:

: ndz kwie 11, 2010 15:15
autor: wesol
nie ma pierburga w ASz czy ARL. Tam siedzi zawsze bosch. Chyba ze sobie przemodzisz to bedzie inna przeplywka.

: ndz kwie 11, 2010 17:47
autor: silent killer
Ok koledzy , dzis na spokojnie rozkręciłem wszystko - wymontowałem przepływke i co sie okazało -
oto co jest napisane na porzeplywce:

BOSCH
0 281 002 461
VW 074 906 461B

Czyli taki jak na podanej wczesniej stronie http://www.motoallegro.pl/item988857157 ... bosch.html
Dodam tylko ze auto jest od Niemca ktory o nie bardzo dbał i wszystko robił w ASO na co mam jeszcze faktury (o przepływce nic tam nie ma) wiec wątpliwe żeby założył pierwszą lepszą przepływkę. A według etki (od hanshuberta) do mojego powinien być: 0 280 218 017 (nowy) lub 0 986 280 208 (regenerowany). :panna:
Ps. w WAGu jak sprawdzić samemu przepływkę czy już przekłamuje ?

: ndz kwie 11, 2010 18:50
autor: wesol
silent killer pisze:Ps. w WAGu jak sprawdzić samemu przepływkę czy już przekłamuje ?
vag MB grupa 003 bedzie wartosc zadana oraz rzeczywista.

: ndz kwie 11, 2010 18:57
autor: silent killer
wesol pisze:
silent killer pisze:Ps. w WAGu jak sprawdzić samemu przepływkę czy już przekłamuje ?
vag MB grupa 003 bedzie wartosc zadana oraz rzeczywista.
Podobno dobrze jeszcze oprócz powyższego zlogować grupy 008 i do tego 011

: pn kwie 12, 2010 03:20
autor: tjwasiak
Przepływomierz nowy Bosch w Focie w detalu kosztuje ~762zł brutto. "Regenerowany" (to znaczy ze zwrotem starego) ~370zł brutto.
Teoretycznie istnieje odpowiednik Magneti Marelli o nr 213719752010.
Niektóre źródła twierdzą, że Pierburg 7.22684.08.0 też jest odpowiednikiem tego przepływomierza.

: pn kwie 12, 2010 18:14
autor: silent killer
tjwasiak dzieki za odpowiedz :pub:

Przepływomierz w ARL

: sob mar 03, 2012 18:10
autor: byramarcin
mam problem kupilem lizak wklad pierburga do mojego ahf i on ma 5 pinow a we wtyczce jest 4 tej z kompa czy nie ma zadnych problemow bo to troche dziwne jest

Przepływomierz w ARL

: ndz mar 04, 2012 10:27
autor: wesol
czytales wczesniej czy sobie olales sprawe i regulamin forum??

Przepływomierz w ARL

: pn mar 05, 2012 13:02
autor: Fahoo
wesol,
Chopaki juz opatentowali sposoby adaptacji przeplywki od mercedesa do vw tylko trzeba tez zrobic maly ukladzik i robi to samo co ori przeplywomierz.
,rozjaśnisz temat?

Przepływomierz w ARL

: pn mar 05, 2012 18:46
autor: wesol
jest na foum gdzies plik w pdfie z opisem co i jak. Niecownicy tak robili jak jeszcze kiedys przeplywka do vaga koszlowala trzy razy ty;e co so A-klasy. Nie wiem czy gdzies nie zapisalem tego pliku na dysku, spróbuje poszukac i wrzuce jak cos.

edit. Zawsze jak cos trzeba to nie idzie tego znaleźć. Mam atylko schemat jakis zasapienia przeplywki czyli wywalenia ja w diably. http://www.pawelpiwowarski.evbox.pl/pozbycie.jpg
Trzeba szukac w google.