Strona 2 z 3

: sob kwie 10, 2010 12:07
autor: wesol
Niby wgrany... tak to i ja sobie moge powiedziec. Musi byc wykres potwierdzajacy wizyte. Rozrzad wymienia sie we wczesniejszych ahfach co 60 tys mil a w pozniejszych co 80 tys mil. Zmienili tam rolke napinajaca na metalowa oraz pasek na wzmocniony. Jest o tym na forum.

: sob kwie 10, 2010 13:03
autor: oczkins
dobra dobra ok ale gdzie ta sztanga sie znajduje?? ??

: sob kwie 10, 2010 13:16
autor: Master_Sajan
Witam!

Mam problem z moją turbiną w Golfie 3 Tdi, a mianowicie chodzi o to że ostatnio strasznie zaczęła ona rzygać olejem czy ktoś może wie jak temu zaradzić?? słyszałem że oddawanie turbin do regeneracji nie daje dobrych efektów, ponoć spada wydajność i jej trwałość. Przyznam się szczerze że na turbinach nie znam się ani troszku.. Da to się jakoś uszczelnić??

: sob kwie 10, 2010 14:02
autor: wesol
tylko regeneracja albo wymiana na inna.

: sob kwie 10, 2010 14:08
autor: Master_Sajan
No tak też myślę nad wymianą na inną tylko jak sprawdzić turbinę przed zakupem, przeważnie wszystkie są umyte i dobrze wyczyszczone a obawiam się że jak zamontuje to okaże się kicha:(

: sob kwie 10, 2010 15:30
autor: wesol
Loteria kolego.

: sob kwie 10, 2010 19:35
autor: arwam
oczkins, może być tak że kierownice nie otwierająsiędo końca i w pewnym momencie jest przeładowanie.

: sob kwie 24, 2010 14:05
autor: calbaleth
Witam, mam silnik 1.9 aaz i od kilku miesięcy przepuszcza mi olej przez turbinę niestety, tolerowałem to ponieważ turbina cały czas pracuje normalnie, otwiera się, świszcze i nie ma spadków mocy, niestety ilość oleju wywalanego przez nią coraz bardziej się zwiększa uszczelnić się nie da, używka to wydatek ok 500zł i też może być kicha a ile kosztuje regeneracja? Chyba że da się jeszcze coś zrobić by trochę jeszcze pożyła.

: sob kwie 24, 2010 20:11
autor: arwam
calbaleth, zamontuj T3 jest troche ospała w porównaniu do T2 czy K14 ale jak dmuchnie to nie ma zmiłuj.
jest też znacznie trwalsza niż ori turbiny.
a można takie turbiny w zależności od Stanu kupić w cenach 250-350zl

: ndz kwie 25, 2010 11:16
autor: calbaleth
Ale to będę musiał coś przerabiać? I czy spalanie mi wzrośnie?

: ndz kwie 25, 2010 13:04
autor: Balugass
calbaleth, zapewne bedziesz musiał troszke dawke zwiekszyc zeby t3 rozbujało jak bedziesz jezdzic z glową to nawet bedzie mniej palic ja mam sporo dawke zwiekszona i jakos nie widze zeby spalał wiecej niz wczesniej z standardową dawka

: ndz kwie 25, 2010 18:59
autor: arwam
calbaleth, tylko spływ oleju i podłączenie z filtra do turbiny ale to jest pikuś
spalanie zostanie to samo lub spadnie zwłaszcza na trasie.
Balugass, nawet na seryjnej dawce na T3 czy K24 nie jest źle.
wiem jak jeździłem jeszcze AAZ'em na dotarciu
najpierw zmieniłem turbo a dopiero potem zacząłem bawić się dawką.

: pt maja 28, 2010 16:29
autor: tomcio_zmc
Odnowie troszkę temat. Sorki ze to pisze, wiem ze to bylo ale szukaj mi nie działa ;/ a przy ilu tysiącach obrotów T3 zaczyna dmuchać? Bo nie wiem czy się opłaca zakłądać bo głównie po mieście jeżdzę. Dodam jeszcze że aktualnie mam turbine k03

: sob maja 29, 2010 23:02
autor: arwam
tomcio_zmc pisze:a przy ilu tysiącach obrotów T3 zaczyna dmuchać?
to zależy od pompy i do tego jak ją masz wystrojoną.
u mnie jak miałem 11mm na AAZ'cie to przy 1,8rpm już leniwie się zaczynała podnosić a jak miałeś już 2500rpm przynajmniej na obrotku to auto wprost szalało. tak że nie nadązałem robić sprzęgieł i poduszek pod silnikiem.