Re: Lupo 1.7SDI AKU
: sob lut 12, 2011 18:34
Witam. Udało mi się sprawdzić klapę. Nie wiem jak wysokie/silne podciśnienie powinno być na przewodach przy klapie i przed N18, ale wydaje mi się dość słabe (na palcu się utrzyma). Kwestia sparciałych przewodów, czy jest ok?
Klapa nie reaguje. Ani drgnie, zarówno po odpaleniu, jak i po zgaszeniu samochodu. Zauważyłem jednak, że peszel z przewodami do wtyczki przy klapie był przetopiony. Rozprułem to i okazało się, że kable były lutowane wcześniej. Widać ktoś już przy tym wcześniej grzebał. Może doszło do zwarcia i uszkodziła się klapa? Zapomniałem multimetru i nie sprawdziłem napięcia. Co ważniejsze, w opisie wtyczka ma mieć 4 piny, u mnie w AKU są dwa. Zatem wysyłają do klapy sygnał, czy odbierają jej położenie? Spróbuję dokopać się do schematów i sprawdzę przejście do wtyczki przy ECU. Sprawdziłem także ponownie EGR. Po odpaleniu otwiera się. Niestety wysypał mi się VAG więc testów nie przeprowadziłem.
Na razie zaślepiłem podciśnienie sterujące EGR.
Klapa nie reaguje. Ani drgnie, zarówno po odpaleniu, jak i po zgaszeniu samochodu. Zauważyłem jednak, że peszel z przewodami do wtyczki przy klapie był przetopiony. Rozprułem to i okazało się, że kable były lutowane wcześniej. Widać ktoś już przy tym wcześniej grzebał. Może doszło do zwarcia i uszkodziła się klapa? Zapomniałem multimetru i nie sprawdziłem napięcia. Co ważniejsze, w opisie wtyczka ma mieć 4 piny, u mnie w AKU są dwa. Zatem wysyłają do klapy sygnał, czy odbierają jej położenie? Spróbuję dokopać się do schematów i sprawdzę przejście do wtyczki przy ECU. Sprawdziłem także ponownie EGR. Po odpaleniu otwiera się. Niestety wysypał mi się VAG więc testów nie przeprowadziłem.
Na razie zaślepiłem podciśnienie sterujące EGR.