Strona 2 z 2

: śr kwie 07, 2010 15:33
autor: ronuch
rozkrece ten moj (zestaw nr 2) i napisze potem co jest w srodku. oczywiście go podłącze i zobaczymy jak dziala na garrecie T3

: śr kwie 07, 2010 16:58
autor: denu
Po tym wszystkim co piszecie już nie wiem co wybrać .... Pressure się zacina, Bleed niszczy turbinę...
a jak się olej do kulkowego MBC dostanie, to można to jakoś okresowo czyścić w środku?

: śr kwie 07, 2010 19:24
autor: BENITO
Ciekawe jakim cudem olej miałby się dostać do zaworu, chyba że zrobisz 3 cm węża od turbo do MBC, tylko po co, ja zrobiłem tak zeby mi było wygodnie, dałem po 30 cm węza z każdej strony. MBC jest wyżej niżturbo co powoduje ze ewentualny olej ma pod górkę.

: śr kwie 07, 2010 20:15
autor: t0mal
Ale opary z odmy się dostaną i nagar się osadza.

[ Dodano: 07 Kwi 2010 20:17 ]
Mi jak się raz zaciąl to bylo widać na wskaźniku i czuć, że turbo przeładowuje - zaworek rozmontowałem, kulkę wybiłem pobijakiem a resztę w benzynę, po tamtym incydencie założyłem odrobinę mniejszą kulkę i problem już się nie pojawił.

: śr kwie 07, 2010 21:25
autor: ronuch
Wiec rozebrałem dziś ten model nr 2 i tam nie ma kulki tylko taki cienki precik ok 3mm zaostrzony do szpica i nim dławi sie przepływ powietrza do WG! Testował bede jutro jak pojade do pracy!
Jaki jest objaw przeładowania - rozumiem ze za powietrza w stosunku do paliwa?

: śr kwie 07, 2010 21:40
autor: denu
No ok, dzięki BENITO it0mal za pomoc, biorę "mniejsze zło" czyli Properfekta, kulka musi być.
Dzięki ronuch za rozebranie modelu nr 2 i informację.

pozdrawiam

: śr kwie 07, 2010 22:17
autor: t0mal
ronuch pisze:Wiec rozebrałem dziś ten model nr 2 i tam nie ma kulki tylko taki cienki precik ok 3mm zaostrzony do szpica
Ale jest on bezpośrednio połączony z regulacją, czy jest jeszcze sprężynka pomiędzy tą iglicą a śrubą regulacyjną?
ronuch pisze:Jaki jest objaw przeładowania - rozumiem ze za powietrza w stosunku do paliwa?
Tak, objaw jest taki, że muli na wysokich obrotach.

: czw kwie 08, 2010 04:54
autor: ronuch
tomal - iglica jest bezposrednio połączona ze sroba regulacujna - wkrecajac iglice głębiej do zaworu zmnijszasz szczeline do przeplywu cisnienia do WG. Czyli tam caly czas bedzie uciekac cisnienie - wiec turbo musi sie wiecej napracowac zeby wytworzyc cisnienie i lag bedzie wiekszy