pobieranie oleju w sb'ku po remoncie głowicy i wymianie turb

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 06, 2010 13:14

VwMaly, ibizy mają słabe blachy

[ Dodano: 06 Kwi 2010 13:16 ]
po drugie auta z taki wyposażeniem nie kupisz.
no chyba że chcesz się zamienić to możemy isęza mienić a ja sobie z silnikiem poradzę :D



Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » wt kwie 06, 2010 13:17

tak samo jak trójki, ale ibizy jeszcze nie miałem i sa tańsze od trójek zresztą jak bym wiedział że wymiana pierścieni wyjdzie mnie np 300 zł to bym to jeszcze przeżył ale nie wiadomo co tam w silniku tak naprawdę siedzi jak pisałem wyżej kupiłem go żarł olej ludzie na forum stwierdzili że to prawdopodobnie uszczelniacze zrobiłem remont głowicy za 1200 zł i dalej to samo to została turbina ktora kosztowała mnie w sumie 1350 zł i jest to samo juz nie wiem co z tym zrobić
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 13:20 przez VwMaly, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 06, 2010 13:33

Nie oczekuj, że ktoś na odległość zdjagnozuje ci probmem, sam musisz wszystko posprawdzać i drogą eliminacji dojdziesz co jest nie tak.



Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » wt kwie 06, 2010 14:02

nie mam pretensji do ludzi z forum tylko do mechanika co robił głowice bo wychodzi na to że było to zrobione na daremno


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 06, 2010 14:10

No mówiłeś, że była połamana, mógł przy okazji gładź cylindra posprawdzać.



Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » wt kwie 06, 2010 14:17

no mógł czego nie zrobił.. z 2 strony po jakim przebiegu robią się takie rzeczy że pierścienie puszczają ja nie twierdze że mam 100% oryginalny przebieg 284 tyś jak na 19 letniego diesla to powinno być nic ale jako takie elementy jak fotele czy pedały nie wyglądają jak na poł milionowy przebieg drzwi nie są opadnięte miałem już kiedys taką samą dwóję tam było 310 jak szedł na sprzedaż i było gorzej z pedałami czy chociaż z kierownica bo była wytarta..


ale jest jeszcze coś dziwnego jak go odpalę jest zimny to nie kopci prawie w ogole wiadomo dowale mu depa to na czarno jak deptam mu w trasie to tez nic nie wiadać problem jest jak jest odpalony postoi chwile na wolnych obrotach i wtedy wsiadam do auta i jade to zaczyna niemiłosiernie kopcić na niebiesko potem przestaje i co ciekawe to jeszcze nie zawsze
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 14:36 przez VwMaly, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 06, 2010 17:15

Dym ma gryzący zapach? Czy poprostu wali spalonym olejem?
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 17:16 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » wt kwie 06, 2010 17:59

co masz na myśli gryzący zapach?


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 06, 2010 18:09

Jak wejdziesz w tą chmurę dymu i będziesz się dusił i czuł drapanie w gardle, albo w skrajnym przypadku zapach paliwa to dym jest spowodowany zabitymi wtryskami albo coś z pompą jest nie halo.
Jeśli dym ma zapach spalonego oleju i mdli to znaczy że jest to spalony olej :helm:

[ Dodano: 06 Kwi 2010 18:13 ]
Objawy podchodzą też pod zawieszający się pierścień olejowy, ojciec miał tak kiedyś w E21. Jak nie wierzysz w zabobony rób płukanie silnika i daj świeży olej. Zawsze wychodzi taniej niż remont.
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 18:13 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości