Strona 2 z 3

: wt mar 30, 2010 22:13
autor: damcio151
losdamianos pisze:Odebrałem po południu i usłyszałem- "jeździć" :helm: :helm: :helm:
masz tego vaga to zrób logi statycznie, najlepiej jak tak telepie
001, 003, 004, 007, 013, 018, 023

: wt mar 30, 2010 22:29
autor: losdamianos
Dzięki damcio. Biorę się za logi :crazy:

: śr mar 31, 2010 07:22
autor: $iwy
Może Ci się paliwo wraca do zbiornika?
U mnie występowało takie telepanie z rana ale okazało się że łącznik tzw. lizak był rozwalony ten który podpiera skrzynię od tyłu.

Najlepiej zrobić logi tak jak kolega mówił

: śr mar 31, 2010 08:46
autor: losdamianos
$iwy pisze:Może Ci się paliwo wraca do zbiornika?
U mnie występowało takie telepanie z rana ale okazało się że łącznik tzw. lizak był rozwalony ten który podpiera skrzynię od tyłu.

Najlepiej zrobić logi tak jak kolega mówił
To ma sens kolego. A czy miałeś również telepanie na jałowym "pod podłogą"?

: śr mar 31, 2010 18:46
autor: $iwy
losdamianos pisze:
$iwy pisze:Może Ci się paliwo wraca do zbiornika?
U mnie występowało takie telepanie z rana ale okazało się że łącznik tzw. lizak był rozwalony ten który podpiera skrzynię od tyłu.

Najlepiej zrobić logi tak jak kolega mówił
To ma sens kolego. A czy miałeś również telepanie na jałowym "pod podłogą"?
Jak zapalałem rano auto to było czuć wibracje na nadwoziu.Nie było to nie wiadomo jak mocne ale wyczuwalne.

: czw kwie 01, 2010 09:24
autor: corben
U mnie w Szariku też tak palił, powiedziałbym że na dwa gary tylko, po przegazowaniu było OK.
Zrobiłem regenerację pompek, poustawiali i jest już OK, chociaż jeszcze prawdopodobnie wałek rozrządu będzie do wymiany, wybite są krzywki właśnie od dwóch pompek (efekt jeżdżenia na byle jakim oleju)

: czw kwie 01, 2010 09:36
autor: munior
corben pisze:Zrobiłem regenerację pompek, poustawiali i jest już OK, chociaż jeszcze prawdopodobnie wałek rozrządu będzie do wymiany, wybite są krzywki właśnie od dwóch pompek (efekt jeżdżenia na byle jakim oleju)
Coś nie trwałe te PD-eki :wink:

: czw kwie 01, 2010 10:18
autor: corben
Dlaczego nietrwałe? :jezor:
Jak dobry olej sie leje to jest OK, poprzedni właściciel jeździł na byle czym pewnie :hmm:
Jakaś teoria głosiła że 200 tys i do wymiany (oczywiście PD) :grin:

: czw kwie 01, 2010 11:53
autor: doggie
corben pisze:
Jakaś teoria głosiła że 200 tys i do wymiany (oczywiście PD) :grin:
znam passka który ma ponad 500 tyś na fabrycznych pompkach, jak ktoś leje właściwy olej i paliwo to PD nie odstają żywotnością od VP

: czw kwie 01, 2010 16:29
autor: munior
mettenos pisze:znam passka który ma ponad 500 tyś na fabrycznych pompkach, jak ktoś leje właściwy olej i paliwo to PD nie odstają żywotnością od VP
I to tylko potwierdza powiedzenie że jak się dba to się ma :bigok: Ale z drugiej strony faktem powszechnie znanym jest też że PD -eki nie są tak żywotne jak VP i bardzo wrażliwe na kiepskie paliwo

: czw kwie 01, 2010 17:03
autor: Wiesiek 4
Spróbuj przejechać auto na wyrzszych obrotach przyspieszać na biegach do 4tys obrotów i na chwile przytrzymać go tak na 3.5 tys obrotów spróbuj słyszałem że czasami zawieszają się pompki i że to pomaga....

: czw kwie 01, 2010 17:20
autor: doggie
Wiesiek 4 pisze: słyszałem że czasami zawieszają się pompki i że to pomaga....
że niby co i jak??? :kac:

[ Dodano: Czw 01 Kwi, 2010 ]
munior pisze:bardzo wrażliwe na kiepskie paliwo
z doświadczenia zaprzeczam

: czw kwie 01, 2010 18:44
autor: losdamianos
Koledzy, mój gofer ma przelatane 120 000 oryginalnie. Najpierw jeździł na fabrycznym Mobilu do PD potem przeszedłem na Motul 5w40 do PD. Nie zaznał nigdy innej ropy niż Shell V-power Diesel lub BP Ultimate Diesel... I co? I jajko...

: czw kwie 01, 2010 20:31
autor: Wiesiek 4
pociągnij na drugim,trzecim biegu do 4 tys obrotów a potem np. na trójce przejedz tak z minute na 3.5 tys obrotów