stykens, jak wykręciłeś nurnik,to paliwo z pompy zeszło i przez to masz kłopot...
Musisz zalać pompę i odpowietrzyć ją i wtryski.Wtedy po dokręceniu rurek,zapali od razu ...
Problem przy wymianie świec żarowych (pompa)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14248
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14248
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jest to czasochłonne jak nie masz pompki zamontowanej na przewodzie paliwa...stykens pisze:A jak mam to zrobić?
Zdejmij przy filtrze wężyk zasilający pompę i zalewaj go paliwem ze strzykawy i wdmuchaj go do pompy,ale bez powietrza.Gdy już nie będzie chciało wejść,to załóż zalany do pełna wężyk na filtr,popuść rurki przy wtryskach i kręć rozrusznikiem z gazem w podłodze.Jak na wszystkich wtryskach pojawi się paliwo,to dokręć rurki,zagrzej świece i ma palić ...
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 15:48 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości