Strona 2 z 3

: pn mar 15, 2010 19:31
autor: brynol
mi AHU na trasie spalil 5.0 przy 120km/h
teraz o takiej porze roku to 5,8 l wyszlo, mierzone 3 dni temu, trasy po 30 km, 20 km miasta- 10 km trasy.
w lato przy klimie non stop 5,8- 6,2 l
bez klimy do 5,5l na 100km

: pn mar 15, 2010 19:43
autor: jacekPlacekkk
phanteon pisze: Ciesz się, że masz turbo bez vnt, bo generalnie uprawiasz PSJ.
a ja nie robie Psj ale i nie butuję wiadomo auto zimne któtkie odcinki :helm:

tylko porozmawiajmy o mym spalaniu....

[ Dodano: 15 Mar 2010 18:43 ]
brynol, zazdroszczę.......

: pn mar 15, 2010 21:11
autor: lipek1234
u mnie problem większego spalania zrobił się po wymianie filtra paliwa, gdy bo włożeniu nowego nie dałem rady odpalić golfa i tak chełtałem nim...

: pn mar 15, 2010 21:21
autor: Hubson1705
ja mam też problem z dużym spalaniem, przed wymianą turbiny chochlował mi 8-9l/100km,
teraz zmniejszyło się do 6,5l/100, jeżdżę różnie zazwyczaj na biegu przeciągam do 2500-3000 rpm, zależnie od zapotrzebowania, z prędkością to różnie bywa, czasami 120-140 więcej nie ma gdzie :bigok:
dodam, że zauważyłem, że wskazówka od temperatury nie wzrasta mi do 90 stopni, zawsze zatrzymuje się na 80, z tego co się orientuję to mógł czujnik cieczy paść lub termostat. Może to mieć jakiś związek ze spalaniem?

: pn mar 15, 2010 22:25
autor: brzozak2
phanteon pisze:Ciesz się, że masz turbo bez vnt, bo generalnie uprawiasz PSJ.
taa i dla dwumasa to też nie jest najzdrowsze :helm:

: wt mar 16, 2010 11:43
autor: jacekPlacekkk
Hubson1705, a czemu wymieniałeś TurBo?

: wt mar 16, 2010 11:55
autor: Hubson1705
turbo było całkowicie zjechane, nie przyspieszał wcale i brał olej

3,7

: wt mar 16, 2010 14:57
autor: seba899
Mozliwe koledzy mozliwe 3,7 , jak się zatankuje do pełna i paliwo stoi w korku i ponownie tankuje w korek to tego sie nie da oszukać. Co prawda że tankuje wyłącznie BP ultimate 4.35zł. Można zejść jeszcze mniej bo w czasie tych kilometrów stałem prawie godzinę w korku na obwodnicy Gdańska i w drodze powrotnej 1,5 godziny w korkach przed obwodnicą i na obwodnicy bo były dwa dzwony. Nikt nikogo nie zmusza żeby wierzył ale taka jest prawda. Wszystko zależy od silnika i podzespołów w jakim są stanie. (wymiana oleju co 7,5 tysiąca, filtr powietrza, oleju, paliwa) Zero brania oleju w silniku, silnik suchutki i skrzynia biegów, przebieg 275 tyś. km. Jak się dba tak się ma-proste.

: wt mar 16, 2010 15:00
autor: jacekPlacekkk
seba899 pisze:Jak się dba tak się ma-proste.
ja dbam i nie mam

: wt mar 16, 2010 15:25
autor: lipek1234
ja też dbam i nie mam

przejzyj forum jak nie znajdziesz ze ktos zszedł poniżej twoich 3.7 to startuj do rekordu ginesa!

: wt mar 16, 2010 15:38
autor: munior
Hubson1705 pisze:dodam, że zauważyłem, że wskazówka od temperatury nie wzrasta mi do 90 stopni, zawsze zatrzymuje się na 80, z tego co się orientuję to mógł czujnik cieczy paść lub termostat. Może to mieć jakiś związek ze spalaniem?
Jak termostat nie trzyma to silnik się dłużej nagrzewa a co się z tym wiąże to na krótkich odcinkach trochę więcej pali .Najprostszy test termostatu:dolna rura przy chłodnicy ma być zimna do temp.otwarcia termostatu czyli ok.87 stopni .Jeśli jest nawet letnia wczesniej to termostat nie trzyma na 100%
seba899 pisze:Jak się dba tak się ma-proste.
A to prawda .Pod warunkiem że się jest pierwszym właścicielem ,lub kupiło auto od kogoś kto dbał .Co do spalania to kolega zakładający temat sam sobie odpowiedział "jeżdżę krótkie odcinki po mieście "niestety wtedy i 9 litrów jest możliwe a nie trzymający termostat też ma w tym swój udział

: wt mar 16, 2010 16:10
autor: jacekPlacekkk
Termostat mam bardzo sprawnny :green_fuck:

: wt mar 16, 2010 16:57
autor: Hubson1705
seba899 pisze:Jak się dba tak się ma-proste.
poniekąd prawda, ale też zależy jakiego się kupi :grin:
ja nie ukrywam, że kupiłem skarbonkę, bo do ideału mu brakuje, a to że sprzedawca zrobił ze mnie wała to już jego problem i to jego sumienie gnębi nie mnie :chytry:

ja teraz doprowadzam golfiacza do kultury i świetności i to leży w moim interesie :bigok:

: wt mar 16, 2010 18:25
autor: Sajmon99
Witam. Mam podobny problem. Mam VW Bore 1.9 TDI 115KM, wymieniłem filtr paliwa i termostat w serwisie VW i co się stało w niedługim czasie......auto pali mi jak smok. Po 120 kilometrach nie mam 1/4 baku. Zerwała mi się rura za katalizatorem i auto wyje jak cholera, czy to może mieć jakiś wpływ na spalanie ? Bo w katalizatorze znajduje się sonda lambda.....ja się za bardzo nie znam dlatego proszę o pomoc, w czym może leżeć przyczyna ?