Strona 2 z 2

: sob mar 13, 2010 22:35
autor: Baryla
jak ci zacznie brzęczeć dotknij kabelkiem od tego czujnika do masy. Jeżeli przestanie to walnięty czujnik.
007yankes pisze:ale tak od razu by wyszlo?? po podlaczeniu obrotka??
tak, ponieważ jak podłączyłeś obrotomierz to zaczął działać jak by to nazwać ten system. Bez obrotomierza on nie działa.

: sob mar 13, 2010 22:49
autor: 007yankes
tak, ponieważ jak podłączyłeś obrotomierz to zaczął działać jak by to nazwać ten system. Bez obrotomierza on nie działa.
aha :grin: sprawdze jutro ;p

: pn mar 22, 2010 01:27
autor: milhome
mam ten sam problem z kontrolka tylko świeci mi już od 1000 rpm na rozgrzanym silniku, tylko obrotomierz miałem zamontowany seryjnie. Myślicie że to jest podobny problem co u kolegi, czy jest to coś innego??
007yankes, rozwiązałeś ten problem??



Ps; jak sprawdzić ciśnienie oleju bo zielony jestem?? (wybaczcie mi takie pytania ale na forum jestem od niedawna a z mechaniką mam tyle do czynienia co lotem w kosmos )

: ndz kwie 18, 2010 16:02
autor: cypiss
Witam. Mam identyczny problem co autor tego topicu. Na zimnym oleju nic się nie dzieje a na ciepłym zaczyna się włączać brzęczyk i kontrolka oleju. Pierwsze 15 kilometrów mogę spokojnie przejechać bez obaw. Dzieje się to w zakresach obrotów od 2.2k do 2.5k. Z tym, że im cieplejszy olej tym zakres obrotów się powiększa na gorącym silniku jest to od 2k do 3k. Dodam, że wszystko odbywa się tylko na 4 i 5 biegu. Najpierw na 5 a potem wraz z rozgrzanym olejem i na 4 biegu. Śledziłem ten temat i wymieniłem czujniki ciśnienia, wysokiego i niskiego. Ten przy podstawie filtra oleju i ten przy głowicy. Filtr oleju jest nowy, olej też. Stan 3/4. Nie mam już pomysłów. Aha, dodam, że temperatura silnika waha się od 2 kreski (od połowy) i im szybciej jadę tym bardziej wychyla się w prawo. Nie wiem czy to ma z tym związek, ja akurat obwiniam wtryski za ta temperaturę. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

: pn kwie 19, 2010 13:58
autor: Baryla
cypiss jeżeli wszystko sprawdzone to teraz trzeba sprawdzić ciśnienie oleju manometrem bo może go po prostu nie ma. Co do temperatury to norma, jak lecisz normalnie tzn tak do 100km/h to wskazówka jest pionowo, jeżeli go pogonisz trochę to odchyla się w prawo lekko.

: pn kwie 19, 2010 18:02
autor: cypiss
Odłączałem dzisiaj przewód od obrotka( gniazdo W) i problemu nie ma. A może da się jakoś wywalić ten system, który porównuje obroty silnika z ciśnieniem oleju, jednocześnie zostawiając działający obrotomierz.

: pn kwie 19, 2010 21:53
autor: Baryla
cypiss pisze:Odłączałem dzisiaj przewód od obrotka( gniazdo W) i problemu nie ma. A może da się jakoś wywalić ten system, który porównuje obroty silnika z ciśnieniem oleju, jednocześnie zostawiając działający obrotomierz.
sprawdź ciśnienie oleju manometrem, może naprawdę go nie ma i nie kombinuj z omijaniem tego bo może niedługo wywalisz, ale silnik na złom