: śr gru 28, 2005 17:10
o co chodzi z tym SR?
poinformujcie mnie.....
poinformujcie mnie.....
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
To zalezy tez który masz rok autka ? Gdyż problem moze tkwić w sterowniku silnika. Jezeli masz po 95 roku i sterownik silnika w metalowej obudowie to do 130 KM na seryjnych gratach to juz maxja mam 1,9 tdi w golfie 3 90 ps,ile mozna wyciagnac z tego klekota?
modyfikacje AFNa są bez większego sensu :
1. spory koszt (porównywalny, albo i większy jak swap na ASZ/ARL)
2. wysokie spalanie (na pewno o wiele większe niż ASZ/ARL na chipsie)
3. przypuszczalnie mocno zmniejszona trwałość
Ygd co do tego kompletnie sie z Tobą nie zgodze !
1. za 1/2 kosztów swapa silnika ASZ lub ARL zrobi zapier...dalającego AFN'a
2. W moim 1Z zarówno przed modami i po modach spalanie nie zmieniło się a mogę nawet śmiało powiedziec ze delikatnie spadło po ostatnim strojeniu na 140 KM
3. a co do wytrzymałości silnika TDI to trzeba z głową go użytkować, a wszystko będzie ok. Tora w swoim mk3 ma 138 KM i 380 Nm i przy przebiegu 400 tys. km sprawuje sie super. Zresztą u mnie tez jak narazie odpukac jest wporządku i planowane są juz kolejne mody
a tu taki link do stronki o Jetta tdi i co sie wyprawia z silnika AHU
http://www.stealthtdi.com/Performance.html
RESPECT dla kolegi !!! Ktoś wreszcie mówi o realnym przedziale cenowym dla zamontowania ASZ (ARL pomińmy z wiadomych względów ) Ktoś na forum twierdził ostatnio że założy ASZ za 6500 ZŁ na gotowo z WLICZONYM silnikiem !!!!!!!!!! nie chciałbym podpadać ale nie wiem czy to nie byl ADMIN !!!! Zrobienie tego ASZ na skrzyni 6, z 1.8i kosztowało ponad 15000 z tym że tu założyliśmy zawias z VR dla hamulców 280mm, elektryke szyb X 4 na życzenie klienta, oryginalny składany hak... więc takie rzeczy które nie podpadaja pod SWAPa... ale hamulce... chociaż znam takich którzy po założeniu mocniejszego silnika, żeby nie wydawać na hamulce, bo nie chce ich wypuszczać z warsztatu mówią że nie bedą jeździli ..... ......SZYBKO !!!!!! ...a tak wogóle to ma byc wół roboczy !!!! A NIE JAKIEŚ TAM TUNINGOWE CACKO !!!! A jaki jest koszt przerobienia AFN a ??? Bo nigdy nie traktowałem tego silnika w kategoriach SPORTOWCA !!aw69 pisze:koszt swapa na ASZ albo ARL to granice od 10 -12 tys. nie wiem czy nie więcej, druga sprawa znaleźć taki silnik na rynku wtórnym graniczy z cudem. Za połowe tego zrobi z AFN'a zabijake a jeszcze jedna rzecz ani ARL ani ASZ samym softem nie zrobi na 200 KM wiec dochodzą dodatkowe koszty, w przypadku ASZ trzeba wymieniac prawie wszystko oprócz "pompek" a wiec wniosek jest prosty taniej zrobi się tdika na pompie rotacyjnej na 200 KM niz swap pompowtryska.
GULUWROC u nich robił prawda ?? Jeżeli tak to jemu podali bardzo atrakcyjną cenę ale zapomnieli że trzeba rozkodować zegary i musiał dopłacać co łapało się w nieprzewidzianych kosztach ..i jeszcze pare rzeczy...kiedyś prowadziłem dyskusje z GULU na ten temat i nawet dzwoniłem do chłopa i powiedział że wrzucenie silnika na 6 to nawet za 2500 ale częsci MOJE a jak podawał swoje ceny na części to przysiadałem...więc nie wiem skąd się wzięła taaaka atrakcyjna cena za całość ????????...ale masz racje jeździ a podobno nawet zap....la !!!! Cały czas nie jestem przekonany bo nie miałem kłopotów z matematyką np. cooler 200-250, metr rurki 50mm nierdzewki niepolerowanej !!! ok.40 zł + kolanko w tej samej cenie sztuka !!!!! węże gumowe do łączenia rurek pare złoty zależnie od szrotu nie mówie o nowych !!! można łaczniki qpić w sklepach tuningowych JACKY SPORT czy jakoś tam 27 zł/szt. coś a la silikon.. ..ale wtedy rurki muszą być ok.75mm lub trzeba robić przejściówki..wydech ??? nawet jak masz komplet musisz kupić końcowy bo tego z golfa 4 nie upchasz do trójki czy dwójki....mocowania do skrzyni jak 6....dorobisz coś...pospawasz = popalisz...szpachlóweczka..podkład..lakierek jakiś...rurki wodne dorzeźbić z silnika MK4 na MK2/3 choćby wyjścia z drugiej strony....upchać zegary...kabelki jakieś...komputer....hamulce...no chyba że było wcześniej coś mocnego...siłownik sprzegła z pedałami lub dorzeźbić z MK4 czy paska B6 !!!! półosie qpić..dorzeżbić to są tylko materiały bez prądu, drutu do migomatu,gazu, tarcz szlifierskich że nie wspomne o roboczogodzinach !!!!!!!!!!!!!! Poprosze o namiar może sie dogadam z chłopakami i bede zlecał im roboty a sam tylko przycinke wstawie ??? pozdrooygd pisze:Mogę jeszcze dziś/jutro załatwić namiar do ludzi, którzy za 6500 wkładają na gotowo...
Bynajmniej nie są to brednie wyssane z palca, tylko fakty... auta od nich jeżdżą, niedługo wyjedzie kolejne