Strona 2 z 2
: czw mar 18, 2010 17:46
autor: 3rrol
Z filtra przewód jest pełen paliwa(nie ma ani jednego bąbelka powietrza) i tak trafia do pompy.
Z powrotem z pompy (do filtra) leci piana(ropa z powietrzem).
: ndz mar 21, 2010 11:05
autor: t0mal
A jak podłączysz przezroczysty przewód pomiędzy wtrysk a pompę jest w nim piana?
Nie masz wrażenia, że silnik twardo i nierówno pracuje?
: ndz mar 21, 2010 11:38
autor: Michał_1977
t0mal pisze:A jak podłączysz przezroczysty przewód pomiędzy wtrysk a pompę jest w nim piana?
Nie masz wrażenia, że silnik twardo i nierówno pracuje?
t0mal, czyżby wtryski wisiały
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
?
: ndz mar 21, 2010 17:19
autor: 3rrol
t0mal pisze:Nie masz wrażenia, że silnik twardo i nierówno pracuje?
Od razu po odpaleniu pracuje dobrze, bo niespełna 30s zaczyna nie równo pracować po czym rzuca nieznacznie budą auta i gaśnie sam z siebie.
Co do wspomnianego przez Ciebie
t0mal przewodów będę musiał sprawdzić....
: ndz mar 21, 2010 21:55
autor: t0mal
Pompa ciągnie paliwo?
: pn mar 22, 2010 17:50
autor: 3rrol
Raczej tak, bo przewód doprowadzający ropę jest cały czas pełny. Więc pompa musi zasysać ropę.
: pn mar 22, 2010 19:31
autor: t0mal
No nie koniecznie właśnie
: wt kwie 06, 2010 08:31
autor: 3rrol
Okazało się, że przewód przed pompą był troszkę nie dociśnięty. Docisnąłem go na max'a i już problem z powietrzem na powrocie znikł.
Dzięki za pomoc
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)