akurat to powiedzial mi mechanik, wydalo mi sie nieco dziwne dlatego zapytalem na forum bo rzeczywiście od tej strony to nie wiem o co chodzi...
pozdrawiam
[ Dodano: 18 Mar 2010 21:32 ]
ok zaczynam dalej samotną walkę z moim problemem. notlaufy niestety sie nie skonczyly. dalej nie moge zrozumiec co dokladnie mierzy aktualne cisnienie doladowania... mówicie, że przewod idący od kolektora ssacego do komputera, ale takiego przewodu nie ma, jedyny przewod idacy do komputera to przewod z rury dolotowej powietrza (tej za filtrem powietrza i przepływomierzem) zaznaczony na zdjęciu.
zdjęcie kliknij
[ Dodano: 19 Mar 2010 09:11 ]
To jak pomoże ktoś? czy to jest dobrze podłączone tak jak na zdjęciu? czy powinno iść gdzie indziej?
[ Dodano: 09 Kwi 2010 21:22 ]
no i sprawa się rozwiązała:) dziś doszedlem do tego co było nie tak:) notlauf znikł a autko frunie wprost aż miło:) jednak moje pytanie o przewód z rury dolotowej było trafne:D
jakaś "inteligentna" bestia, która grzebała przy tym aucie przede mną (kupiłem go w styczniu) po*yła przewody, tzn. przewód od kolektora ssącego podłączyła do zaworu N75, zamiast do komputera, a przewód z rury dolotowej powietrza podłączyła do komputera zamiast do N75, efekt był taki, że ciśnienie w rurze dolotowej się nie zmieniało, dlatego komputer go nie mierzył (więc map sensor był i jest sprawny), zawór N75 który wymieniłem również był sprawny, została jeszcze mała kombinowana usterka przy zaworze N18, w którym ktoś ułamał jedną wypustke, która idzie do serwa hamulców, a w jej miejsce wstawił rurke od długopisu, jednak nie wpływa to na jazde, więc nie bede tego robił:) macie notlaufy to pytać bo już dużo wiem na ten temat:D