Strona 2 z 2

: pt lut 26, 2010 22:12
autor: vwmkII
a przy 5k rpm mam 180 , zreszta jak widac :helm: ale nie wiem czy to mozliwe na skrzyni 4s :chytry:

: pt lut 26, 2010 22:24
autor: xxxGlaDxxx
vwmkII pisze:a przy 5k rpm mam 180 , zreszta jak widac :helm: ale nie wiem czy to mozliwe na skrzyni 4s :chytry:
raczej watpie, 4S z tego co czytalem na kazdym przełożeniu ma 10-15km/h mniej niż 4T. Ha, mi też sie udało nabujać swojego do 180km/h co można uznać za sukces, robiłem to dobre 7-8km na autostradzie ze śmiercią w oczach bo było nie było golf II jest zaprzeczeniem praw aerodynamiki :)

: pt lut 26, 2010 22:32
autor: vwmkII
ale kolego skoro mam 111/h przy 3tys obrotow czyli tyle ile powinien miec to chyba mogl poleciec te 180 przy 5tys, oczywiscie nie jest to seria bo serią ledwo 150 latalem :) a co do aerodynamiki to niebede sie wypowiadal :helm:

: pt lut 26, 2010 22:36
autor: xxxGlaDxxx
no to teoretycznie po modach mojego charchota, skrzynka 4T może wykręcić 200km/h (o zgrozo ! ) koniec offtopu :)

: pt lut 26, 2010 23:08
autor: wili18
To powinno rozwiać wątpliwości co do obrotów i prędkości na 4S i 4T nizależnie od silnika
Obrazek
Obrazek

: pt lut 26, 2010 23:32
autor: xxxGlaDxxx
no to widze ze GOV mod + lda + wiekszy icek i mozna licznik zamknac przy 5500obr/min. tylko co na to silnik ? :)

: sob lut 27, 2010 11:06
autor: t0mal
Raczej nie da rady, trzeba jeszcze pompę wydajniejszą.