Dym, Brak mocy, Telepanie... ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mono_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 22:48
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: mono_ » czw lut 18, 2010 17:54

moge ci sprzedac moje wtryskiwacze z silnika AHU. :) 250 zł



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » czw lut 18, 2010 19:28

kolego od polo wejdz na forum vw polo tam kupa podobnych tematow a to dlatego ze polo z pompa lucasa to straszne badziewie bez obrazy. Czy oby napewno wszystko w porzadku z twoja pompa ? wyeliminowales ja na 100% ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw lut 18, 2010 21:32

mono_ pisze:moge ci sprzedac moje wtryskiwacze z silnika AHU.
Do 1,9 D ? A jak je tam wsadzić toż to zupełnie inne wtryski


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » czw lut 18, 2010 22:39

suhhar pisze:wyeliminowales ja na 100% ?
Nie :)

Dzisiaj tak na szybko, prowizorycznie odłączyłem EGR, autko po 10h stania na dworze, odpaliło "normalnie" , po czym praca ustabilizowała się już po ok 5-10s.. Tak więc kolosalna różnica. Sprawdzę jeszcze w sobotę kilka innych rzeczy - jak wiadomo, ta pompa ma "ssanie" czyli przyspieszacz regulowany automatycznie - może on po prostu sie nie włacza??



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » czw lut 18, 2010 23:56

hmmm z tego co sie orientuje to on ma reczne ssanie ? czy sie myle ? moze zapominasz wyciagnac je przy odpalaniu ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lut 19, 2010 00:51

djmatys pisze:ta pompa ma "ssanie" czyli przyspieszacz regulowany automatycznie - może on po prostu sie nie włacza??
djmatys,
Tutaj poczytaj,kolega PinkFloyd właśnie o tym pisze...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297575

[ Dodano: 18 Lut 2010 23:51 ]
suhhar pisze:moze zapominasz wyciagnac je przy odpalaniu
:rotfl:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Nowal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 22:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Nowal » pt lut 19, 2010 00:55

Sprawdz jeszcze raz swiece. Boshczy jakies łoki toki? W 1Y swiec egrzeja jakis czas po odpaleniu i dogrzewaja komory. Ustawiałes kąt wtrysku po zmianie rozrzadu?



Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Post autor: vw-maniak92 » pn lut 22, 2010 16:26

Febi świece ale grzeją dobrze i auto odpala normalnie tylko kuleje na obrotach.. Byłem juz u jednego speca od diesli ustawil na nowo rozrząd kąt wtrysku silnik ciut ciszej chodzi ale na wyzszych obrotach dalej slychać jakby pompa chodzila na sucho i mial za duzą dawke paliwa bo nie spala do konca.. I stwierdzil że to pompa cos z nia nie tak bo nie mozna nawet obrotów zmniejszyć.. W tygodniu wysyłam ją na sprawdzenie urządzeniem.. Aha i dodam że przy dodawaniu gazu są pęcherzyki powietrza.. Zmieniony filtr a w starym bylo sporo wody i jakiegoś oleju do smażenia :/.. Może być że przez to poleciala pompa??



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » pn lut 22, 2010 22:36

Nowal pisze:Ustawiałes kąt wtrysku po zmianie rozrzadu?
szczerze to nie mam możliwości sprawdzenia tego, bo wiadomo trzeba użyć zegara, ale... przy wymianie rozrządu płaciłem dodatkowo za ustawienie go... więc TEORETYCZNIE powinno być zrobione ;/

Zaślepienie EGR dużo nie dało... pewnie pompa się kończy, albo silnik...



Awatar użytkownika
Nowal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 22:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Nowal » wt lut 23, 2010 14:18

Sprubuj podjechac do kogos kto ustawia kątyz a pomoca zegara. Nie kosztuje to duzo a bedziesz mial pewnosc. lepiej praktycznie niz teoretycznie ;)



czes01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lut 23, 2010 15:23
Lokalizacja: Przysucha\Łódź

Post autor: czes01 » wt lut 23, 2010 15:47

Pewnie nie duzo pomoge bo w mechanice jestem raczej zielony ale moge podzielic sie doświadczeniami bo mialem identyczny problem w swojej Ibizie. Pojechalem do znajomego mechanika, pierwsze co to sprawdzil swiece, jedna nie grzala wiec odrazu ja wymienil i troche lepiej palil ale telepalo dalej wiec zobaczyl filtr paliwa i stwierdzil ze do wymiany. Po wymianie troche ustalo wiec stwierdzil ze mam cos z wtryskami. Dalem do regeneracji i bylo juz ok. Nastepny problem sie pojawil jak pierwszy raz po naprawie wyjechałem samochodem z garażu. Mianowicie jak silnik schodzil z obrotów to znowu padaki dostawał ale już nie takiej jak wcześniej. Okazało sie ze miałem walnietą poduszke pod skrzynią. Po wymianie Iza chodziła jak marzenie :grin: (o ile marzeniem można nazwać 64 konie)



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » czw lut 25, 2010 00:20

czes01, z tego co opisałeś to mi zostały jeszcze do wykluczenia tylko wtryski...

Cała reszta była już wymieniona, więc sam już nie wiem...

A co dziwne - im cieplej się robi, tym lepiej zaczyna chodzić, tylko dalej ma ten "martwy punkt" przy przyspieszaniu na zimnym silniku...

Chwilowo nie mamy funduszy na podjechanie do pompiarza na sprawdzenie kąta, ale zrobimy to z początkiem marca :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości