ALH - spalanie a kat wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
ALH - spalanie a kat wtrysku
postanowiłem podpiąć się pod temat mam kat wtrysku na poziomie 70 pokazuje vag auto rozgrzane twardo chodzi ale spalanie na normalnym poziomie. Wiem że powinno byc w granicach 54-56 dobrze pali na zimnym oraz na ciepłym troche silnikiem telepie (i to mnie wkurza) i teraz pytanie zmniejszyć czy zostawić ? co za sobą niesie przestawienie tego kata w normalne watrości czy bedzie słabszy ???
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
ALH - spalanie a kat wtrysku
To zależy o ile zmniejszysz, w górnym zakresie obrotów może nie co stracić na dynamice. Silnik na tym nie cierpi, że jest przestawiony trochę poza zakres, będzie twardziej pracował i lepiej palił na zimno.ciacho840 pisze: co za sobą niesie przestawienie tego kata w normalne watrości czy bedzie słabszy ???
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
ALH - spalanie a kat wtrysku
a czy paliwo przy kącie 70 jest gorzej spalane niż te przy 56, czy spaliny będą mniej toksyczne
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
ALH - spalanie a kat wtrysku
Lepiej, bo ma więcej czasu na odparowanie...ciacho840 pisze:a czy paliwo przy kącie 70 jest gorzej spalane niż te przy 56, czy spaliny będą mniej toksyczne
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
ALH - spalanie a kat wtrysku
ok ale musi za sobą nieść jakieś skutki ujemne oprócz twardości pracy które znalazłem na forum
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
ALH - spalanie a kat wtrysku
Gorzej jest wysterowany dynamiczny kąt wtrysku na dole i tyle... ludzie jeżdżą na 100 i ponad i jakoś dziur w tłokach nie wypala..ciacho840 pisze:ok ale musi za sobą nieść jakieś skutki ujemne oprócz twardości pracy które znalazłem na forum
Już nie jedne logi widziałem z masakrycznie przyspieszonym kątem wtrysku na tym forum ...
Ja mam kąt wtrysku 66-68 i tak już cztery lata jeżdżę i jakoś nic się nie stało z silnikiem, ot twardziej pracuje, ale mi to nie przeszkadza, bo na górze lepiej na gaz reaguje. Nie chcesz mieć tak przyspieszonego, to vag klucz 13 i jazda ... kilkanaście minut roboty i ustawisz sobie na wzorcowe klepane na forum od zarania dziejów 49-51 jednostek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości