ALH - spalanie a kat wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

ALH - spalanie a kat wtrysku

Post autor: ciachotdi » pn wrz 24, 2012 18:26

postanowiłem podpiąć się pod temat mam kat wtrysku na poziomie 70 pokazuje vag auto rozgrzane twardo chodzi ale spalanie na normalnym poziomie. Wiem że powinno byc w granicach 54-56 dobrze pali na zimnym oraz na ciepłym troche silnikiem telepie (i to mnie wkurza) i teraz pytanie zmniejszyć czy zostawić ? co za sobą niesie przestawienie tego kata w normalne watrości czy bedzie słabszy ???



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

ALH - spalanie a kat wtrysku

Post autor: italiano_83 » pn wrz 24, 2012 18:58

ciacho840 pisze: co za sobą niesie przestawienie tego kata w normalne watrości czy bedzie słabszy ???
To zależy o ile zmniejszysz, w górnym zakresie obrotów może nie co stracić na dynamice. Silnik na tym nie cierpi, że jest przestawiony trochę poza zakres, będzie twardziej pracował i lepiej palił na zimno.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

ALH - spalanie a kat wtrysku

Post autor: ciachotdi » pn wrz 24, 2012 19:22

a czy paliwo przy kącie 70 jest gorzej spalane niż te przy 56, czy spaliny będą mniej toksyczne



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

ALH - spalanie a kat wtrysku

Post autor: italiano_83 » pn wrz 24, 2012 19:23

ciacho840 pisze:a czy paliwo przy kącie 70 jest gorzej spalane niż te przy 56, czy spaliny będą mniej toksyczne
Lepiej, bo ma więcej czasu na odparowanie...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

ALH - spalanie a kat wtrysku

Post autor: ciachotdi » pn wrz 24, 2012 19:37

ok ale musi za sobą nieść jakieś skutki ujemne oprócz twardości pracy które znalazłem na forum



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

ALH - spalanie a kat wtrysku

Post autor: italiano_83 » pn wrz 24, 2012 19:43

ciacho840 pisze:ok ale musi za sobą nieść jakieś skutki ujemne oprócz twardości pracy które znalazłem na forum
Gorzej jest wysterowany dynamiczny kąt wtrysku na dole i tyle... ludzie jeżdżą na 100 i ponad i jakoś dziur w tłokach nie wypala..
Już nie jedne logi widziałem z masakrycznie przyspieszonym kątem wtrysku na tym forum ...
Ja mam kąt wtrysku 66-68 i tak już cztery lata jeżdżę i jakoś nic się nie stało z silnikiem, ot twardziej pracuje, ale mi to nie przeszkadza, bo na górze lepiej na gaz reaguje. Nie chcesz mieć tak przyspieszonego, to vag klucz 13 i jazda ... kilkanaście minut roboty i ustawisz sobie na wzorcowe klepane na forum od zarania dziejów 49-51 jednostek.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości