Strona 2 z 4

: pt lut 19, 2010 10:57
autor: Niemek69
wogule ten poczatek wtrysku to chodzi poprostu o zaplon? a czy ja moge taki zegar kupic? i on tylko poczatek wtrysku ustawia?

: pt lut 19, 2010 13:51
autor: t0mal
Niemek69 pisze:poprostu o zaplon
Coś na kształt.
Niemek69 pisze:a czy ja moge taki zegar kupic
Tak, jest to poprostu czujnik zagarowy ze specjalnym adapterem, ale nie wiem czy się opłaca kupować taki zestaw który będzie potrzebny właściwie tylko przy wymianie rozrządu.

: pt lut 19, 2010 15:17
autor: Niemek69
to jak o to chodzi to mechani z ktorym to robilem niby troche przyspieszyl ten zaplon ale na such bo nie ma takiego przyzadzenia...no ale to chodzi glownie o to szarpanie silnikiem:(moze zakupic taki przyrzad i prawidlowo ustawic ten kat?

: pt lut 19, 2010 15:39
autor: munior
Niemek69 pisze:to jak o to chodzi to mechani z ktorym to robilem niby troche przyspieszyl ten zaplon ale na such bo nie ma takiego przyzadzenia.
To "dobry"z niego mechanik skoro nie ma podstawowych narzędzi .Pewnie diesle naprawia przy okazji .Co do szarpania to raczej wątpię żeby przyczyną był niewłaściwy kąt wtrysku ,także niech kolega daruje sobie zakup .Według mnie przyczyną szarpania jest albo duża róznica kompresji na którymś cylindrze albo problem z którymś wtryskiem .Wtryski do sprawdzenia i kompresja w cylindrach .

: pt lut 19, 2010 16:23
autor: Niemek69
no dobrze to sprawdze teraz te wtryski i komresje. zauwazylem ze byla tez wtym silniku ruszana dzwignia polozenia peadalu gazu to znaczy ta regulacja do minimalnej dawki paliwa podczas odpalania... bo na wszyskiem sa zaplombowane farba nakretki a tam wytarte jakby cigle bylo krecone:/ ma to jakis wplyw do tego wszystkiego?

: pt lut 19, 2010 17:04
autor: munior
Niemek69 pisze:zauwazylem ze byla tez wtym silniku ruszana dzwignia polozenia peadalu gazu to znaczy ta regulacja do minimalnej dawki paliwa podczas odpalania... bo na wszyskiem sa zaplombowane farba nakretki a tam wytarte jakby cigle bylo krecone:/ ma to jakis wplyw do tego wszystkiego?
Jak masz na mysli regulację wydatku resztkowego to na twoje drgania raczej nie ma wpływu ...chociaż hmm....spróbuj zwiękrzyć wydatek resztkowy o jeden -dwa obroty i zobacz co się bedzie działo .Zawsze można cofnąc spowrotem i ustawić tak jak było

: pt lut 19, 2010 22:11
autor: t0mal
munior pisze:to na twoje drgania raczej nie ma wpływu
Ma :)

: pt lut 19, 2010 22:37
autor: Niemek69
a czy pompiarz ustawi mi ta regulacje wydatku regulacji bez wykrecania pompy? czy sam zdzialam to jakas ustawic... bo nawet po obrotach patrzac sa zaniski okolo 830obr /min

: sob lut 20, 2010 00:29
autor: t0mal
Na początek zwiększ dawkę, tak, żeby mieć normalne obroty, poprzedni właściciel widocznie podkręcał trochę silnik i obniżył dawkę przed sprzedażą, żeby nie przestraszyć potencjalnych nabywców dymkiem przy przegazówce.

: sob lut 20, 2010 23:34
autor: Niemek69
tOmal ale to bylo ruszane przy tzw wydatku resztkowym ,jak na to mowia, ale przy dawce widac nic nie ruszane ...no i watpie by tam cos ruszal przy dawce bo trochu kopci sobie i jest zaplombowane

: ndz lut 21, 2010 11:22
autor: t0mal
A wolne obroty ma takie same na ciepłym i na zimnym?

: ndz lut 21, 2010 12:39
autor: Niemek69
na zimnym ciut mniejsze z 50 obrotw jest tak z 780 a na cieplym 830 do 850 tak po obrotomierzu mniej wiecej patrzac

: ndz lut 21, 2010 12:57
autor: t0mal
Podnieś wolne obroty wkręcając kilka obrotów śrubę ze sprężynką z tyłu pompy, następnie odepnij linkę gazu i cofnij dźwignię śrubą od wydatku resztkowego.
Pokręcaj co pół obrotu aż do momentu kiedy gdy delikatnie dodasz gazu, a obroty nie będą się odrazu zwiększały - pojawi się dziura, wtedy wkręcasz śrubę około pół obrotu (tak, żeby zlikwidować tę dziurę) i zakontrowujesz, wolne obroty jeszcze raz ustawiasz śrubą z tyłu pompy na około 950. Jeśli auto będzie wolniejsze po tym zabiegu - zwiększ dawkę, albo obróć pina w pompie.

[ Dodano: 21 Lut 2010 12:03 ]
Jeśli dźwignia nie będzie się opierała o ogranicznik odepnij klips na lince i przesuń jej mocowanie na uchwycie pompy.

[ Dodano: 21 Lut 2010 12:03 ]
Jeśli dźwignia nie będzie się opierała o ogranicznik odepnij klips na lince i przesuń jej mocowanie na uchwycie pompy.

: ndz lut 21, 2010 14:45
autor: Niemek69
rozumiem ze wtedy jak zlikwiduje ta dziure i skatruje ta srubke zakladam spowrotem linke gazu i ustawiam z linka na 950?