Strona 2 z 4

: wt lut 09, 2010 01:10
autor: brynol
Dr Koncpom,
auto musi byc odpalone zeby kontrolki blad pokazaly

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:11 ]
Dr Koncpom pisze:Skoro brakło by oleju który wymieniłem 2000km temu czyli we wtorek poprzeni to by się coś świeciło.
po odpaleniu sprawdzy czy jest olej i czy cisnienie ok jest, inaczje nie sprawdzisz nic, na vagu moze cos wyjdzie.
daj znac co uzna mechanik

: wt lut 09, 2010 01:12
autor: ZbyszekGolf
Silnik kosztuje w cenach 2000-3000zł na allegro a jaki masz silnik axr czy atd oznaczenie znajdziesz w bagażniku przy kole zapasowym jest tam naklejka

: wt lut 09, 2010 01:14
autor: Dr Koncpom
Jak już się zkapcanił to przejechałem nim jeszcze z 1km zanim mi nie zgasł nie zapaliło się nic (chciałem wrzucić wyższy bieg i go w ten sposób zgasiłem)

: wt lut 09, 2010 01:16
autor: Sztomel
w pierwszej kolejności do sprawdzenia jest pozycja klapy gaszącej - tej znajdującej się we wlocie, wewnątrz obudowy zaworu EGR, jak będzie przymknięta a stawiam, że będzie to masz przyczynę zgaśnięcia silnika i leciutkie kręcenie rozrusznikiem jakby silnik nie miał kompresji.

: wt lut 09, 2010 01:16
autor: Dr Koncpom
Juto będę wiedział w sumie, tylko chciałem spać spokojniej dzięki wszym postom.

No coż, silnik może w sumie wymienić najporśćiej, a jak będzie set z turbiną i sprzęgłem - fantastycznie

: wt lut 09, 2010 01:17
autor: ZbyszekGolf
Moze coś padło w elektronice ale jak piszesz ze silnik pracował traktorowato to mógł się zapłon przestawić auto musisz oddac do mechanika niech rozbiera

: wt lut 09, 2010 01:18
autor: Dr Koncpom
Sztomelu, mądry post widze tu :-) Może to bardzo cenna być podpowiedź...

: wt lut 09, 2010 01:18
autor: Sztomel
tylko i wyłącznie jest to wina zamkniętj klapy gaszącej

: wt lut 09, 2010 01:19
autor: Dr Koncpom
Zapłon w dieslu? To on ma zapłon? Czy sam się zapal od ciśnienia bo tak mi tata mówił gdy byłem mały...

: wt lut 09, 2010 01:19
autor: ZbyszekGolf
tu masz link z całym silnikiem z turbem
http://moto.allegro.pl/item902029971_si ... di_a3.html
a tu ze skrzynią
http://moto.allegro.pl/item902029971_si ... udi_a3.htm

: wt lut 09, 2010 01:20
autor: brynol
Sztomel, chyba przestawil najbardziej optymistyczna wersje usterki, oby mial racje :P

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:21 ]
ZbyszekGolf, kąt wtrysku prędzej :P
ale sam z siebie to napewno sie nie przestawil, nie ustawia sie go VAGiem tylko "ręcznie"

: wt lut 09, 2010 01:22
autor: Dr Koncpom
Ładny motor, taki czysty... Tylko kto będzie chciał mi to przelożyć.

Prędzej kupie BMW :-)

: wt lut 09, 2010 01:23
autor: ZbyszekGolf
Chodzi o kąt sychronizacji czy się nie przestawił bo tak nazywa sie w tdi pd a w tdi nazywa się kąt wtrysku to ustawienie zapłonu to taka potoczna nazwa

: wt lut 09, 2010 01:23
autor: xxxGlaDxxx
Dr Koncpom pisze:Hmmm, myśle co ma filtr powietrza do tej sprawy?


jak turbo wyziewa ducha to potrafi rzygac olejem do filtra :)