Strona 2 z 4

: pn lut 08, 2010 20:54
autor: Michał_1977
Toshiba pisze:a nie lepiej Garreta T3?
Jakbym miał wybierać między nową K-24 i nową T-3,to wybrałbym K-24...ale to jest moja opinia,więc inni mogą mieć odmienne zdanie na ten temat :bajer: ...

[ Dodano: 08 Lut 2010 19:57 ]
Generalnie chodziło mi o to,że większa suszara jest lepsza dla sprzęgła i do modów :bigok:

: pn lut 08, 2010 21:08
autor: jarekkoval
Toshiba, ja zmierzam ku T3 :)

swoja droga michal ma racje - male turbo jak juz zacznie dmuchac wgniecie w fotel ale odbija to sie na zywotnosci sprzegla niestety ;/

i osobiscie irytuje mnie ze jadac 80km/h nic nie pompuje a przy 100km/h juz ma 0,2-0,3 bara :)
mam nadzieje ze po swapie na t3 spalanie zmaleje i przy tej 100 turbo bedzie jeszcze spalo

: pn lut 08, 2010 21:16
autor: Toshiba
Michaś_1977 pisze:ale to jest moja opinia
Chciałem właśnie, byś wyraził tę opinię :)

: wt lut 09, 2010 00:25
autor: xxxGlaDxxx
według panów z RKF turbo (Robotnicza 22 Wrocław) Garret T2 jest lepszy niż K14. Nie znam sie dokładnie na tym, ale w moim SB podobno mialem K14 (co prawda było trupem i chlapało olejem do filtra powietrza) i założyli mi nowego Garreta T2.

: wt lut 09, 2010 00:31
autor: slimak20
xxxGlaDxxx ile koszt zalozenia wraz z nowym turbo cie wyszedl?? bo mnie czeka za chwile ta sama przyjemnosc

: wt lut 09, 2010 00:33
autor: xxxGlaDxxx
razem z nowym turbo 800zł, jeśli jestes z dolnego śląska to naprawde polecam ci ten warsztat. dwóch zmyślnych młodych chłopaków.

: wt lut 09, 2010 00:42
autor: slimak20
:bigok: Opolskie
xxxGlaDxxx pisze:dwóch zmyślnych młodych chłopaków
ja jestem jednym zmyslym chlopakiem :chytry: i dam sobie rade z wymiana T2 lecz musze dac do regeneracjii i sie zastanawiam where?
xxxGlaDxxx a jak wrazenia po wymiane odczuwalne? z przesiadki na T2?

: wt lut 09, 2010 00:44
autor: xxxGlaDxxx
nie baw sie w regeneracje, wyniesie cie to wiecej niz kupno nowego turbo. moje kosztowało bodajze 500zł, nowe świecące sie z pudełeczka :) roznica jest kolosalna, wczoraj na swiatłach odstawiłem paska B5 1.8, łysy kark był deczko zdziwiony.

: wt lut 09, 2010 00:55
autor: Dziku VR6
xxxGlaDxxx pisze:moje kosztowało bodajze 500zł
:goof:

Napewno mowa o nowym?
troche to malo , bo uzywki chodzą tez w tych cenach
jarekkoval pisze:osobiscie irytuje mnie ze jadac 80km/h nic nie pompuje a przy 100km/h juz ma 0,2-0,3 bara
U mnie zaczyna cos tam wskazowka unosić sie na 5 biegu przy 120km/h oczywiscie jak jade stałą predkością

: wt lut 09, 2010 00:56
autor: Toshiba
Dzikuvip pisze:Napewno mowa o nowym?
troche to malo , bo uzywki chodzą tez w tych cenach
Podłączam się do pytania.
Bo jakby tak było - wszyscy kupowaliby nowe...

: wt lut 09, 2010 00:57
autor: xxxGlaDxxx
napewno nowa :) 100% pewności potwierdzone rachunkiem :)

[EDIT]

no i oczywiście kontaktem organoleptyczny z mojej strony i strony mojego ojca :)

: wt lut 09, 2010 01:03
autor: Dziku VR6
xxxGlaDxxx,


A swoją starą sprezarke zostawiles im ?

: wt lut 09, 2010 01:06
autor: xxxGlaDxxx
wiadomo ze tak :) swoja droga, przy używanej turbinie zdaje mi sie ze nie musialbym pierwsze tysiac km pokonywać w zakresie obrotow 1-2,5tys ? takie dostalem zalecenie i co do km sie go trzymałem. Teraz nie mam z nią zadnych problemow i suszy jak ta lala.

: wt lut 09, 2010 07:58
autor: BENITO
Kiedyś ktoś na forum powiedział, że T2 ma muszle chłodzoną wodą a ja polecam poczytanie tej strony:

http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... G%26um%3D1