Strona 2 z 2

: pn lut 08, 2010 23:17
autor: xxxGlaDxxx
jak kręcisz to jaki kolor spalin idzie ? mój po wymianie pompy też nie odpalał, okazało się ze to kąt wtrysku, później panowie tak mi poustawiali ze auto nei mialo sily pod góre podjechać, następnie jak już normalnie jeździło to musialem za każdym razem odpalać je ze ssaniem bo inaczej nie dalo rady, no ale teraz przejechalem sie do nich 3 raz i wreszcie doprowadzili auto do stanu używalności :) Nie wpadłeś na to że gościu po prostu opchnął ci lipną pompe ?

: wt lut 09, 2010 00:10
autor: munior
xxxGlaDxxx pisze:jak kręcisz to jaki kolor spalin idzie ?
do koloru spalin to mu jeszcze daleko jak mu pompa nie ciągnie paliwa.

: wt lut 09, 2010 03:04
autor: raf-gog
Ja po zmianie pompy musialem krecic z 30 minut bo pompa dosc dlugo lezala bez paliwka i znaim zassalo (chwile wczesniej zalana) to troche minelo juz nawet balem sie o rozrusznik, ze wymian pompy go zabije, ale powoli powoli zaczely pojawiac si ekropelki na odkreconych przewodach od wtryskow, potem tylko dokrecenie i jakos tam powoli zalapywaly na 2-3 gary, ale naprawde byl to bardzo mozolny proces. :bigok:

: wt lut 09, 2010 08:13
autor: Michał_1977
raf-gog, bo tak na prawdę,żeby pompę zalać to trzeba trochę cierpliwości...wleje się pół szklanki i już się przelewa...trzeba obrócić trochę wałkiem i można lać dalej,lecz nie za dużo,bo za chwilę znów się przeleje...i tak w kółko... :panna:

: wt lut 09, 2010 11:22
autor: xxxGlaDxxx
raf-gog pisze:Ja po zmianie pompy musialem krecic z 30 minut bo pompa dosc dlugo lezala bez paliwka i znaim zassalo (chwile wczesniej zalana) to troche minelo juz nawet balem sie o rozrusznik, ze wymian pompy go zabije, ale powoli powoli zaczely pojawiac si ekropelki na odkreconych przewodach od wtryskow, potem tylko dokrecenie i jakos tam powoli zalapywaly na 2-3 gary, ale naprawde byl to bardzo mozolny proces. :bigok:
no to widze że tutaj kryje sie odpowiedź w jaki sposób panowie od pomp w Sobótce zajechali mój nowy akumulator...

: wt lut 09, 2010 12:41
autor: Bartek_R
Koledzy "JEST MOC" podłączyłem go na że tak powiem kroplówce Obrazek bo już nie miałem siły go zalewać tak jak pisze Michaś_1977, wlałem troszkę obróciłem i już pusto i wlałem, obróciłem i pusto. Zaczął pokazywać paliwo na wtryskach, po dokręcałem je i odpalił ale chodził jak traktor, opóźniłem kąt wtrysku jest ok, tylko jak włączam światła to wchodzi w trochę za niskie obroty bo budą telepie ale jedzie o niebo lepiej chodź jeszcze go nie testowałem tak bardzo bo przy okazji wymieniałem pasek rozrządu i chce żeby się troszke ułożył i tu pytanie:
czy pasek się dociąga po iluś tam km?
I dodam że teraz na ciepłym pali od strzała bez gazu a na tamtej pompie tego nie było,
a tu foto chmury jaka jest po dodaniu gazu Obrazek (ładnie kontrastuje ze śniegiem :grin:) nie wiem czy nie jest za bogata ale na wolnych obrotach dymka nie puści, dawka jest wkręcona do samego ogranicznikai dodam że zrobiłem GOV-moda, proszę o sugestie co do tego...

a i oczywiście POINT-y poszły za pomoc :bigok:

: wt lut 09, 2010 13:33
autor: Michał_1977
VireWolf88 pisze:czy pasek się dociąga po iluś tam km?
Po montażu i pierwszym odpaleniu należy skorygować.Później powinien śmigać do następnej wymiany,ale nic nie stoi na przeszkodzie,by zaglądnąć po iluś tam tysiącach i jeszcze raz skorygować...
Czasami jak robię komuś rozrząd i widzę pasek który ma ochotę spaść,to się zastanawiam jakim prawem ten silnik jeszcze jest w jednym kawałku :grin: ...

: wt lut 09, 2010 13:34
autor: Dziku VR6
VireWolf88 pisze:czy pasek się dociąga po iluś tam km?
Nie trzeba, pasek ma sie obracać w najdluzszym jego odcinku na rozrządzie o 90 stopni czyli 45stopni w jedną srone i 45stopni w drugą, jesli tam masz to sprawdz jeszcze raz to po jakims 1tys kilometrow i jak sie cos zmieni to podciagnij i bedzie OK
VireWolf88 pisze:nie wiem czy nie jest za bogata ale na wolnych obrotach dymka nie puści, dawka jest wkręcona do samego ogranicznikai dodam że zrobiłem GOV-moda, proszę o sugestie co do tego...
Moim zdaniem dawka jest za duza tak moze kopcic ale pod obciązeniem a nie po wcisnieciu pedalu gazu na biegu jalowym :green_fuck:

: wt lut 09, 2010 13:41
autor: Michał_1977
VireWolf88, to normalne,że na postoju walnie chmurę...zwłaszcza jak podkręciłeś dawkę.Nie ma co się dziwić :bajer: ...
Podczas jazdy tego nie ma,bo suszarka daje ciśnienie i paliwo lepiej sie spala,natomiast na postoju suszarka nie ciśnie :bigok: ...

: wt lut 09, 2010 13:58
autor: Bartek_R
Michaś_1977 pisze:VireWolf88, to normalne,że na postoju walnie chmurę...zwłaszcza jak podkręciłeś dawkę.Nie ma co się dziwić :bajer: ...
Podczas jazdy tego nie ma,bo suszarka daje ciśnienie i paliwo lepiej sie spala,natomiast na postoju suszarka nie ciśnie :bigok: ...
czyli może tak zostać? a dawki nie podkręcałem tak była jak pompę kupiłem

: wt lut 09, 2010 15:15
autor: raf-gog
Turbine lepij podkrec:P a nie dawke zmniejszaj :bigok:

: wt lut 09, 2010 16:17
autor: Bartek_R
raf-gog pisze:Turbine lepij podkrec:P a nie dawke zmniejszaj :bigok:
to też ale narazie delikatnie będzie bo nie ma jeszcze icka i uszczelka zwykła