TDI nie chce odpalic....po wymianie wszystkiego POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukas87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pt lip 04, 2008 17:37

Post autor: lukas87 » pt lut 05, 2010 16:44

oldi90 pisze:Odepnij czujnik tęperatury i sprobuj odpalic auto , kopcenie nie zawsze wynika z tego ze idzie paliwo ale nie moze odpalic , lecz jak jest uboga mieszanka np za duzo powietrza to tez bedzie podkapcał , bynajmniej takie jest moje zdanie . Ja bys sprawdził co w przewodach swita. A te objawy nie zawczeły wystepowac po wymianie filtrów itp ? Poszukac w elektronice tez nie zaszkodzi , auto szarpało czy cos w tym stylu ? spadek mocy itp ?
Hej, jest taka sprawa, ze jak silnik juz zalapie i popracuje to pozniej pali z DOTYKU. Jajca tylko sie wyprawiaja jak jest zimny. Zaraz ide obadac bezpiecznik swiec, przekaznik i opor przewodow. Sprobuje tez "ominac" bezpiecznik swiec i podam bezposrednio plus z komory silnika na plus przekaznika... zobaczymy co bedzie.
Co do tych objawow, autko jak juz odpali to idzie jak burza! ZADNYCH notlaufow, kopcenia, falowan obrotow, niekontrolowanych gasniec... no cholera Panowie! JAK JUZ PRACUJE TO NIGDY BYSCIE NIE POWIEDZIELI ZE JEST COS NIE TAK!!!
Objawy braku zaplonu zaczely sie po dolewce STP do czyszczenia wtryskiwaczy (czarna butelka). Czyzby niedrozny filtr paliwa??????

[ Dodano: 05 Lut 2010 18:54 ]
Michaś_1977 pisze:na początek weź żarówkę z kawałkiem kabla (lub miernik) i sprawdź czy po przekręceniu kluczyka pojawia się prąd na świeczkach.Jeśli się nie pojawi,to już "z grubsza" będziesz wiedział gdzie wsadzić paluchy :bigok: ...
1) Na "+" przekaznika swiec napiecie wynosi 12,47V,
2) Napiecie zmierzone na podpietej wtyczce swiec do przekaznika podczas dogrzewania sie swiec:
1 cylinder=11,17V
2 cylinder=Brak napiecia
3 cylinder=Brak napiecia
4 cylinder=11,17V

Jesli dobrze rozumiem napiecie podawane jest przez przekaznik tylko do dwoch swiec :bajer: , wiec czy przekaznik ten jest uszkodzony skoro podaje napiecie?? Koledzy, bardzo prosze o jakas wskazowke.
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 19:59 przez lukas87, łącznie zmieniany 2 razy.


BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lut 05, 2010 20:01

2) Napiecie zmierzone na podpietej wtyczce swiec do przekaznika podczas dogrzewania sie swiec:
1 cylinder=11,17V
2 cylinder=Brak napiecia
3 cylinder=Brak napiecia
4 cylinder=11,17V
Cuda jakieś czy co ?Jeszcze nie widziałem żeby świece żarowe były zasilane kazda z osobna :goof:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

lukas87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pt lip 04, 2008 17:37

Post autor: lukas87 » pt lut 05, 2010 20:06

munior pisze:Cuda jakieś czy co ?Jeszcze nie widziałem żeby świece żarowe były zasilane kazda z osobna :goof:
Kolego, te wartosci mierzylem z przekaznika, ale jesli jednak cos zle zrobilem to podpowiedz co :bigok:

[ Dodano: 08 Lut 2010 16:32 ]
Witam koledzy,
dzisiaj auto zostało podpięte pod komputer. Wywaliły 2 błędy:
1) Power supply.
2) needle motion sensor.
Czy może ktoś przetłumaczyć czego dotyczą te błędy??
Po podpięciu i wykasowaniu błędów, spróbowałem odpalić silnik jednak bez powodzenia! W rejestrze ponownie wywalił TYLKO 2gi błąd:
2) Needle (coś tam) sensor.

Wkurzyłem się i złapałem za puszkę PLAKA :twisted: Za pierwszym strzałem w kolektor trochę zakręciła i zgasła... za drugim zaczęła pracować na poziomie 1200obr i utrzymywała taką prędkość obrotową przez 15sek. Bardzo dymiła na szaro, ale do momentu wyrównania temperatury dymienie ustało. Jazda próbna... zauważyłem, że obroty pracują BARDZO nierównomiernie. Zgasiłem silnik i ponownie odpaliłem BEZ PROBLEMU Z DOTYKU, obroty już chodziły płynnie i "kulturalnie". Ogólnie auto zachowuje się jakby nigdy nic!!! Nie ma najmniejszego problemu z przyspieszaniem, silnik pracuje "aksamitnie". Jednak ten 2gi błąd pozostał nadal. Uprzejmie Was proszę o rady, sugestie itd. pozdrawiam! Łuki
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 00:51 przez lukas87, łącznie zmieniany 1 raz.


BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 212 gości