Strona 2 z 2

: wt lut 09, 2010 11:58
autor: w17dc0y0t3
Kulon pisze:
maryjan pisze:No ale niby był sprawdzany VAGiem i był w serwisie a błąd
elementy które mają wpływ na szybkość grzania: termostat, czujnik temp. cieczy chłodzącej, płyn, wyłączony wentylator podczas nagrzewania auta no i świece wspomagające wpięte w układ
z tym korkiem mnie to zaciekawiło - nie ukrywam
Czy silnik AHF ma swiece wspomagające grzanie cieczy chłodzącej? też mam problem z niedogrzanym silnikiem, na vagu sprawdzalem temperatury i chyba czujniki sa ok, na dniach sprawdzę termostat i powiem co i jak;)

: wt lut 09, 2010 12:16
autor: Przewodnik
kolego niedogrzany motor 10 -11 to nie spali góra dwa litry wiecej. sprawdź ten czujnik jak koledzy radza, Zobacz tez na swiece dogrzewajace układ. Ja u siebie nie mam pampersa i tez ciezej łapie 90 ale jak złapie to trzyma. Ty jak sądze masz obudowe pod śilnikiem :bajer:

: czw lut 11, 2010 13:18
autor: beyontruh
Faktycznie padnięty był czujnik G62 oraz uszkodzona jakaś tam kostka ,która robiła zwarcie. Także dzięki jeszcze raz wszystkim za pomoc.

Pzdr Radek