Problemy z dogrzewaniem - ciężka sprawa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
w17dc0y0t3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
Lokalizacja: Szczecin / Wałcz

Post autor: w17dc0y0t3 » wt lut 09, 2010 11:58

Kulon pisze:
maryjan pisze:No ale niby był sprawdzany VAGiem i był w serwisie a błąd
elementy które mają wpływ na szybkość grzania: termostat, czujnik temp. cieczy chłodzącej, płyn, wyłączony wentylator podczas nagrzewania auta no i świece wspomagające wpięte w układ
z tym korkiem mnie to zaciekawiło - nie ukrywam
Czy silnik AHF ma swiece wspomagające grzanie cieczy chłodzącej? też mam problem z niedogrzanym silnikiem, na vagu sprawdzalem temperatury i chyba czujniki sa ok, na dniach sprawdzę termostat i powiem co i jak;)



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » wt lut 09, 2010 12:16

kolego niedogrzany motor 10 -11 to nie spali góra dwa litry wiecej. sprawdź ten czujnik jak koledzy radza, Zobacz tez na swiece dogrzewajace układ. Ja u siebie nie mam pampersa i tez ciezej łapie 90 ale jak złapie to trzyma. Ty jak sądze masz obudowe pod śilnikiem :bajer:


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

beyontruh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 14:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyontruh » czw lut 11, 2010 13:18

Faktycznie padnięty był czujnik G62 oraz uszkodzona jakaś tam kostka ,która robiła zwarcie. Także dzięki jeszcze raz wszystkim za pomoc.

Pzdr Radek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości