LDA w TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 03, 2010 14:51

ćwierć obrotu (1/4), tylko musisz zdjąć plombę z tej sruby,(o ile ktos wczesniej juz jej nie sciagnol) i zazcznacz sobie polozenie oryginalne tej sruby zebys mial jak wrocic do poprzednich ustawien


, jesli chcesz podniesc dawke w celu uzyskania wiekszej mocy to pamietaj tez ze musisz podniesc cisnienie doladowania na turbinie :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 14:56

ok. a cisnienie doladowania pompy jak zwiekszyc i w jakim miejscu sie to robi? masz moze jakies foty zebym wiedzial o co kaman? i jakis opisik :P


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 03, 2010 15:01

koVWal Mk2 pisze:ok. a cisnienie doladowania pompy jak zwiekszyc
nie pompy a turbiny :bigok:
koVWal Mk2 pisze:w jakim miejscu sie to robi? masz moze jakies foty zebym wiedzial o co kaman? i jakis opisik :P
wszystko mozesz poszukac na forum i napewno znajdziesz :bigok:
masz tu magiczny link ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0

Po przestudiowaniu tego bedziesz mial juz jako taką wiedze aby mądrze i efektywnie podkrecic swojego dieselka :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 15:08

no tak turbo pomylilo mi sie myslalem o turbo a napisalem pompe:D i dzieki za pomoc


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 03, 2010 16:08

koVWal Mk2, jak zwiększysz dawkę,to silnik automatycznie zacznie bardziej kopcić i wtedy trzeba zwiększyć ciśnienie doładowania,żeby to kopcenie zniwelować.

[ Dodano: 03 Lut 2010 15:15 ]
Zwiększając dawkę i ciśnienie musisz to robić z umiarem,ponieważ nie masz ani manometru,ani IC...
Po zamontowaniu manometru i IC,można pozwolić sobie na więcej...ale także z głową,bo kolejną poprzeczką jest uszczelka pod głowicą :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 16:17

Aha da się zrobić :D a co sądzicie jak bym jeszcze założył IC do golfika... Ile gdzieś by miał koni po wymianie pompy podkręceniu jej, zwiększeniu doładowania turbo, wycięciu kata i dodaniu IC?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 03, 2010 16:25

koVWal Mk2, ktoś tu liczył niedawno,że dobry IC może dać nawet 10KM więcej...
koVWal Mk2 pisze:Ile gdzieś by miał koni po wymianie pompy podkręceniu jej, zwiększeniu doładowania turbo, wycięciu kata i dodaniu IC?
Nawet ponad 100 :bajer: ...
Jest tu taki na forum co uzyskał ponad 100KM na seryjnych klamotach,ale z IC...
Poza tym możesz zerknąć do mojego tematu i będziesz wiedział jak modzić :D
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 16:26 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 16:32

właśnie nad IC muszę się porządnie zastanowić. Nie wiem jakie są ceny bo na allegro nie mogę znaleźć :( a nie chce innego IC tylko oryginalnego od MK2. Może ma ktoś z was linq gdzie są IC używane lub nowe


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » śr lut 03, 2010 17:18

koVWal Mk2, oryginalnego nie zakładaj, bo da tak znikomy przyrost, że nawet go nie zauważysz. Załóż FMIC od mastera przed chłodnicę. Pogadaj z Michaś_1977 - Kolega ma to samo o czym mówię, więc Ci wszystko powie a nawet podeśle fotki :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 03, 2010 18:32

Toshiba pisze:oryginalnego nie zakładaj,
Dokładnie.Oprócz tego,że ładnie wygląda pod maską,to nic poza tym w modzonym silniku...po prostu jest mało wydajny.
Zakładasz taki np.od Mastera przed chłodnicę i wtedy taki zrobi konkretną robotę...wiem,bo jak założyłem u siebie,to poczułem znaczną różnicę,a i nie kopci już tak jak wcześniej :bajer: .
Tutaj masz tego do bólu...wsiorakiej maści :grin:
http://moto.allegro.pl/listing/search.p ... gory=18690


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości