nie tylko chodzi o cykanie. silnik wyraznie traci moc powyzej 2 tys obrotow, jakby sie blokowal. Bylem na vagu i wskazalo ze to wina n75, a o to cykanie to tak przy okazji sie pytam. Przeczyscilem ten zaworek troszke pomoglo ale nadal go zamula.munior pisze:No własnie?bradley pisze:tak w ogole to po co chcesz go wymieniac?lepiej czyli co ?Masz problemy z przeładowaniem ?Czy z cykaniem.Bo jezeli tylko z cykaniem i nic się poza tym nie dzieje to że tak powiem szukasz dziury w całymerie85 pisze:Na tygodniu wymienie go i sie wtedy okaze czy jest lepiej.
napiecie w zaworkach n75 i n18
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 14:17
- Lokalizacja: Czaniec
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zamula bo przeładowuje i komp tnie dawkę .Reanimacja polegająca na przeczyszczeniu i psiknieciu tu i tam wystarcza na krótko lub wcale .Trzeba wydać ok.150zł i wymienić na nowy albo zrobić bajpas co wiąże się z lekkim niedoborem ciśnienia doładowania bo spada do ok.0,6baraerie85 pisze:nie tylko chodzi o cykanie. silnik wyraznie traci moc powyzej 2 tys obrotow, jakby sie blokowal. Bylem na vagu i wskazalo ze to wina n75, a o to cykanie to tak przy okazji sie pytam. Przeczyscilem ten zaworek troszke pomoglo ale nadal go zamula.
[ Dodano: 31 Sty 2010 12:47 ]
Weż no chłopie poczytaj temat od poczatku bo ręce opadająmateusz2307 pisze:mam pytanie odnośnie naworka n75, jak włącze zapłan to w zaworku cały czas coś szczela
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 13:45 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
erie85 pisze:wymienilem ten zaworek. samochod przyspiesza tak jak powinien. problem rozwiazany
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
to moze ja sie jeszcze podepne pod temat,
chcialbym zapytac o te napiecia, ktore byly podawane na N75, czy sa prawidlowe.... mam taki problem ze wszystko jest w porzadku dopoki nie przekrocze ok 2600 obrotow, potem silnik sie zamula i ponowny start go ratuje i tak w kolko, znajomy mechanik powiedzial ze jesli zaworek nie cyka to raczej jest walniety, ale mowil zeby jeszcze dla pewnosci przystawic probowke do kostki tego zaworka i jesli swiatelko bedzie migac to na bank zawór n75 jest walniety....
i wlasnie mam pytanie o to napiecie bo u mnie na wlaczonym zaplonie faktycznie pulsuje swiatelko, nie wiem jaki prąd tam jest bo nie mam miernika ale swiatelko bardzo slabo sie żarzy tak jakby zamiast 12V dostawalo połowę, czy to normalne? i czy z tym miganiem to prawda?
chcialbym zapytac o te napiecia, ktore byly podawane na N75, czy sa prawidlowe.... mam taki problem ze wszystko jest w porzadku dopoki nie przekrocze ok 2600 obrotow, potem silnik sie zamula i ponowny start go ratuje i tak w kolko, znajomy mechanik powiedzial ze jesli zaworek nie cyka to raczej jest walniety, ale mowil zeby jeszcze dla pewnosci przystawic probowke do kostki tego zaworka i jesli swiatelko bedzie migac to na bank zawór n75 jest walniety....
i wlasnie mam pytanie o to napiecie bo u mnie na wlaczonym zaplonie faktycznie pulsuje swiatelko, nie wiem jaki prąd tam jest bo nie mam miernika ale swiatelko bardzo slabo sie żarzy tak jakby zamiast 12V dostawalo połowę, czy to normalne? i czy z tym miganiem to prawda?
jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Tak ma być i wszystko jest prawidłowo.Na wolnych obrotach żaróweczka podłączona pod zasilanie n75 bedzie mrugać i słabo się żarzyć(i to jest właśnie to cykanie) ,w miarę dodawania gazu będzie się rozjaśniać ciągle pulsując .Wymieniaj od razu n75 bo zużywa się on mechanicznie i żadne czyszczenie mu nie pomoże .Też tak miałem ,zaworek wydawał się działać prawidłowo cykał itd.Niestety turbo ciągle przeładowywało i musiałem zrobić bajpasa bo nie dało się jeżdzić .Zaworek wymieniłem na nowy pierburga i wszystko wruciło do normy .Kupiłem na allegro ok.140zł bo w sklepie to jakiś kosmos 270zetasupr3me pisze:ale swiatelko bardzo slabo sie żarzy tak jakby zamiast 12V dostawalo połowę, czy to normalne? i czy z tym miganiem to prawda?
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 00:46 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
ale zastanawia mnie jedno, probowką sprawdzalem napiecie w kostce ale tym samym zawór n75 nie byl podpiety, to skad wiadomo ze zawór jest do wymiany skoro nie sprawdzam jego tylko napiecie w kostce? czy sprawdzane napiecie jest regulowane przez komputer i stad wiadomo ze zalapal błąd? i czy po wymianie zaworu trzeba usunac błąd z komputera (jesli takowy sie pojawil)?munior pisze:Tak ma być i wszystko jest prawidłowo.Na wolnych obrotach żaróweczka podłączona pod zasilanie n75 bedzie mrugać i słabo się żarzyć(i to jest właśnie to cykanie) ,w miarę dodawania gazu będzie się rozjaśniać ciągle pulsując .Wymieniaj od razu n75 bo zużywa się on mechanicznie i żadne czyszczenie mu nie pomoże .Też tak miałem ,zaworek wydawał się działać prawidłowo cykał itd.Niestety turbo ciągle przeładowywało i musiałem zrobić bajpasa bo nie dało się jeżdzić .Zaworek wymieniłem na nowy pierburga i wszystko wruciło do normy .Kupiłem na allegro ok.140zł bo w sklepie to jakiś kosmos 270zeta
jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kolego odpuść sobie te testy napięcia bo wg.mnie tracisz czas .Mówię to z własnego doświadczenia bo kombinowałem tak jak ty i po mimo że zaworek wydawał się sprawny to nie był .Zrób sobie bajpas czyli wężyk z cisnieniowej części turbo podłącz bezpośrednio do gruszki zaworu upustowego omijając n75.Ten test pozwoli ci praktycznie z całą pewnością stwierdzić czy n75 pracuje prawidłowo.supr3me pisze:ale zastanawia mnie jedno, probowką sprawdzalem napiecie w kostce ale tym samym zawór n75 nie byl podpiety, to skad wiadomo ze zawór jest do wymiany skoro nie sprawdzam jego tylko napiecie w kostce?
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 11:04 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
problem rozwiązany, po wymianie zaworu n75 wszystko wrocilo do normy
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 00:02 przez supr3me, łącznie zmieniany 1 raz.
jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
- krystek007
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości