Akumulator padł po 2/3 miesiącach.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » pn sty 25, 2010 23:55

Podczas ładowania aku wytwarzają się gazy które są wybuchowe...
Specjalnie dla Was podam Wam kilka norm prądów rozruchowym jakimi były oznaczane aku...
DIN-norma niemiecka
IEC- norma europejska
SAE-amerykanska
EN- jest to norma aktualnie stosowana...

nie chce mi się pisać przelicznika z normy na normę ;p

Ale ten Twój aku ma już normę EN i ma faktycznie za małą moc rozruchową..



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn sty 25, 2010 23:55

Musialbys sie upewnic czy wina lezy tylko iwylacznie po stronie aku, czy np nie ma jakichs strat w pradzie, nichciany pobor prądu, jakies male zwarcie, i aku sie sam powoli rozladowuje, bo jak na nowy aku to troche bez sensu ,

TZN po nocy podgrzales swiece i salabo zaczol krecic i padl?
naladuj go malym pradem prostownikiem i zakladaj, jak problem sie powtórzy to na gwarancje go, nie po to sie wydaje pieniadze na nowke aku zeby w zimie miec problemy z nim


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » pn sty 25, 2010 23:57

Skąd masz te dane? Zastanawiam się czemu od nowego z salonu siedział 70AH i 330A



K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » wt sty 26, 2010 00:00

SvR pisze:Zastanawiam się czemu od nowego z salonu siedział 70AH i 330A
hmm napewno 330 A ? nie chce mi sie wierzyc ... bardzo maly prad rozruchowy a jak kazdy wie diesel musi miec kopa zeby podgrzal te swiece :)

Jak sie kupuje aku najlepiej isc do sklepu podac oznaczenie silnika moc... pan/pani wygiagnie magiczna ksiazkie i powie co najlepsze, jaka moc aku powinna byc do danego silnika :p (kupowac przeciez nie trzeba hehe)
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 00:00 przez K@mil_mk3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » wt sty 26, 2010 00:00

Po nocy nagrzałem świece dwa razy (-25). Po czym próba odpalenia no i próba kręcenia i potem coraz słabiej... Nie wiem mam dylemat z tym ładowaniem bo jak odkręcę korki to nie uznają mi gwarancji przynajmniej tak mi się wydaje.



K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » wt sty 26, 2010 00:03

SvR, sprawdz najpierw napiecie w autku bo to moze jego wina :p nie wiem pozycz aku od kogos albo odpal na kable i zmierz sobie ladnie :) ... napisz wyniki i sie zobaczy... co do ladowania to najlepiej gdybys naladowal go w autku :P czyli zrob tak jak mowilem wloz aku, odpal na kable od sasiada i pojezdzij :P i sprawdz te napiecie :P


"Miałem kiedyś ja malucha lecz przesiadlem z niego sie... teraz Golfiem 3 śmigam"

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt sty 26, 2010 00:07

Po tych conajmniej 40km jazdy aku powinien byc naladowany optymalnie (tak jak powinien)
Cos go musialo rozl;adowac troche przed tym porannym kreceniem,,

A wczesniejsze proby kilka dni wstecz byly normalne? tzn nie bylo jakiś prob zawachan przy odpalaniu. grecil silnik zawsze energicznie i tak samo?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » wt sty 26, 2010 00:08

Fotka tabliczki znamionowej poprzedniego akumulatora : Aku
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 00:10 przez SvR, łącznie zmieniany 1 raz.



K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » wt sty 26, 2010 00:12

570A bardziej mi tu pasuje :P


"Miałem kiedyś ja malucha lecz przesiadlem z niego sie... teraz Golfiem 3 śmigam"

Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » wt sty 26, 2010 00:13

Czuć było że przy niższych temperaturach było mu ciężej ale zaskakiwał. Prawdopodobnie posadziłem go przez krótkie trasy które robiłem w czasie gdy samochód już ciężko odpalał (od kilku dni).



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt sty 26, 2010 00:13

SvR, a czasem ten Twoj poprzedni aku nie mial 570a prądu rozruchowego? :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » wt sty 26, 2010 00:14

K@mil_mk3, No właśnie coś mnie też to zmieszało. A co do sprzedawcy to chyba mi wcisnął ten aku :)

[ Dodano: 25 Sty 2010 23:14 ]
No właśnie to miał 570 czy nie :)?



K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » wt sty 26, 2010 00:15

330A to przy Tico taki chyba jest hehe :)
SvR pisze:. A co do sprzedawcy to chyba mi wcisnął ten aku
a co to za firma tego aku ? made in biedronka ?

Niech sie wypowie ktos kto zna te oznaczenie :P ale na moje oko 570A
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 00:15 przez K@mil_mk3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt sty 26, 2010 00:16

SvR pisze:Prawdopodobnie posadziłem go przez krótkie trasy które robiłem w czasie gdy samochód już ciężko odpalał (od kilku dni).
jak aku padl przez to wlasnie to po dobrym naladowaniu go powinien normalnie funkcjonowac,
Jak robisz takie krotkie odcinki w tej porze roku to nic by mu nie zaszkodzilo jakbys go raz na kilka dni podlaczyl do prostownika na 2 godzinki powiedzmy, wtedy bys mial pewnosc ze aku jest doladowany


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości