Strona 2 z 2

: pt sty 29, 2010 11:08
autor: Mac Abra
ja tak się podepnę do tematu, bo u mnie to wygląda tak, kupiłem nowy aku z Centry 72Ah 680A, z tego wzgl ze poprzedni padł dokumentnie, no i po zimnej nocy jak odpalam to dlugo musze go trzymac, kreci, kreci, za ktoryms z kolei obrotem zaczyna sie powoli budzic, trzeba mu trochę depnąć żeby nie zgasł no i potem przez chwile chodzi tak ze sie caly trzesie na ok 1100 obr ale po chwili spada na 900-950 i wszystko jest ok, no i oczywiscie przy odpaleniu poszcza czarną chmurę gradową :? czy to problem z wtryskami??
I jeszcze taka jedna sugestia, czasem jak jadę a silnik jeszcze nie jest rozgrzany to mam wrażenie że ponad 2000obr turbina sie nie wlacza, nie dostaje tego kopa, ale tylko jak silnik jest slabo rozgrzany i tu tez pytanie jak mozna sprawdzic sprawność turbiny?

: pt sty 29, 2010 11:51
autor: David7171
Mac Abra mogę Cię pocieszyć że to niekoniecznie może być turbina. Czarny dym, masz problem z wtryskami. A to gaśniecie, wymiana filtra paliwa, DOBRA ROPA, benzynka, depresator, trochy mixolu i pali. Ja wczoraj i dzisiaj po takiej mieszance zapaliłem z 1 podejściem.

Co do mojej sprawy masz podobnie jak ja, czyli tak jak mówiłem wyżej nie zaszkodzi, a tankować i tak musisz. Koszty niewielkie. Jeśłi chodzi o spadek mocy, to ja dzisiaj podpiąłem VAGA i pokazało błąd czujnika przepływu powietrza, czyli przepływka może być sztrzelona.

JESZCZE TAK ZAPYTAM KOLEGÓW OD CZEGO MOGŁO SIĘ TO STAĆ? JAKIŚ M-ĄC TEMU ZAMONTOWAŁEM W SWOIM AUCIE MAGNETYZERY, KTÓRE MAJĄ ZA ZADANIE PODNIEŚĆ DYNAMIKĘ AUTA I OBNIŻYĆ SPALANIE PALIWA, SPRZEDAWCA ZAPEWNIA ŻE NIE MA TO WPŁYWU NA ELEMENTY ELEKTRONICZNE SILNIKA. REGUŁA, 10CM OD POMPY I NIE ZA BLISKO PRZEPŁYWOMIERZA, TAK ZROBIŁEM. TAK NAGLE STRZELIŁ PRZEPŁYWOMIERZ? PORADZCIE, BO WOLE TO kupa ZA GROSZĘ WYWALIĆ NIŻ NAPRAWIAĆ POTEM POMPĘ ITD.

: pt sty 29, 2010 12:19
autor: Adadamczyk
Witam wszystkich!!! Mam taki problem, a mianowicie samochód nie chce zapalic, dlugo kreci i nic, odpala tylko jak mu prysne "Starter" w filtr powietrza, praca silnika dziwna wydobywa sie taki metaliczny halas z okolic pierwszego tloka, malo tego strasznie trzepie kolem pasowym i napinaczem paska klinowego, dodam jeszcze ze nawet jak silnik zlapie temperature ok 90 St. to jak go zgasze to tez nie odpali z kluczyka tylko ze startera. Prosze o jakies rady i sugestie. Pozdrawiam!