Kłopoty z rannym zapalaniem VW Golf III 1.9 TDI [MK3]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mac Abra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 00:53
Lokalizacja: KatoVWice
Kontakt:

Post autor: Mac Abra » pt sty 29, 2010 11:08

ja tak się podepnę do tematu, bo u mnie to wygląda tak, kupiłem nowy aku z Centry 72Ah 680A, z tego wzgl ze poprzedni padł dokumentnie, no i po zimnej nocy jak odpalam to dlugo musze go trzymac, kreci, kreci, za ktoryms z kolei obrotem zaczyna sie powoli budzic, trzeba mu trochę depnąć żeby nie zgasł no i potem przez chwile chodzi tak ze sie caly trzesie na ok 1100 obr ale po chwili spada na 900-950 i wszystko jest ok, no i oczywiscie przy odpaleniu poszcza czarną chmurę gradową :? czy to problem z wtryskami??
I jeszcze taka jedna sugestia, czasem jak jadę a silnik jeszcze nie jest rozgrzany to mam wrażenie że ponad 2000obr turbina sie nie wlacza, nie dostaje tego kopa, ale tylko jak silnik jest slabo rozgrzany i tu tez pytanie jak mozna sprawdzic sprawność turbiny?


Obrazek

David7171
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 23, 2010 19:13
Lokalizacja: Leszno (Wlkp.)

Post autor: David7171 » pt sty 29, 2010 11:51

Mac Abra mogę Cię pocieszyć że to niekoniecznie może być turbina. Czarny dym, masz problem z wtryskami. A to gaśniecie, wymiana filtra paliwa, DOBRA ROPA, benzynka, depresator, trochy mixolu i pali. Ja wczoraj i dzisiaj po takiej mieszance zapaliłem z 1 podejściem.

Co do mojej sprawy masz podobnie jak ja, czyli tak jak mówiłem wyżej nie zaszkodzi, a tankować i tak musisz. Koszty niewielkie. Jeśłi chodzi o spadek mocy, to ja dzisiaj podpiąłem VAGA i pokazało błąd czujnika przepływu powietrza, czyli przepływka może być sztrzelona.

JESZCZE TAK ZAPYTAM KOLEGÓW OD CZEGO MOGŁO SIĘ TO STAĆ? JAKIŚ M-ĄC TEMU ZAMONTOWAŁEM W SWOIM AUCIE MAGNETYZERY, KTÓRE MAJĄ ZA ZADANIE PODNIEŚĆ DYNAMIKĘ AUTA I OBNIŻYĆ SPALANIE PALIWA, SPRZEDAWCA ZAPEWNIA ŻE NIE MA TO WPŁYWU NA ELEMENTY ELEKTRONICZNE SILNIKA. REGUŁA, 10CM OD POMPY I NIE ZA BLISKO PRZEPŁYWOMIERZA, TAK ZROBIŁEM. TAK NAGLE STRZELIŁ PRZEPŁYWOMIERZ? PORADZCIE, BO WOLE TO kupa ZA GROSZĘ WYWALIĆ NIŻ NAPRAWIAĆ POTEM POMPĘ ITD.


David

Adadamczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt gru 08, 2009 23:38
Lokalizacja: Kamieńsk

Post autor: Adadamczyk » pt sty 29, 2010 12:19

Witam wszystkich!!! Mam taki problem, a mianowicie samochód nie chce zapalic, dlugo kreci i nic, odpala tylko jak mu prysne "Starter" w filtr powietrza, praca silnika dziwna wydobywa sie taki metaliczny halas z okolic pierwszego tloka, malo tego strasznie trzepie kolem pasowym i napinaczem paska klinowego, dodam jeszcze ze nawet jak silnik zlapie temperature ok 90 St. to jak go zgasze to tez nie odpali z kluczyka tylko ze startera. Prosze o jakies rady i sugestie. Pozdrawiam!


Adams

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości