Strona 2 z 2

: wt sty 19, 2010 22:01
autor: Kobyl999
Przepraszam wszystkich ale moze mi ktos wytłumaczyc co to jest ten notlauf ??

: wt sty 19, 2010 22:03
autor: ZbyszekGolf
Notlauf przeładowywanie turbiny albo niedoładowanie najczęsiej się objawia jak jedzie sie z prędkością 120 i nagle auto traci moc jezeli wyłączenie i włączenie zapłonu pomaga to jest notlauf

: wt sty 19, 2010 22:09
autor: Kobyl999
a moze byc przes ten Notlauf tak ze auto straci moc i mi zgasnie ?? pozniej ciezej odpala ze krece z 30 sek do min i jest ok ??

: wt sty 19, 2010 22:13
autor: Michał_1977
bongo, rozumiem,że masz na myśli szczegóły więc już wyjaśniam,otóż chodzi mi o to,że syf zgromadzony w filtrze ogranicza przepływ paliwa (nigdzie nie pisałem,że uniemożliwia całkowicie!),a dość duże podciśnienie wytworzone przez pompę,powoduje zassanie oprócz paliwa pewnej ilości powietrza,właśnie dlatego,że paliwa nie może zassać.Jeżeli zaciski są pewne,a wężyki nie sparciałe i nie popękane,to taką możliwość można wykluczyć...
Widziałem i przerabiałem kilka takich przypadków,więc na prawdę nie staram się tu wciskać kitu...bo po co...

: śr sty 20, 2010 19:17
autor: bongo
bongo, rozumiem,że masz na myśli szczegóły więc już wyjaśniam,otóż chodzi mi o to,że syf zgromadzony w filtrze ogranicza przepływ paliwa (nigdzie nie pisałem,że uniemożliwia całkowicie!),a dość duże podciśnienie wytworzone przez pompę,powoduje zassanie oprócz paliwa pewnej ilości powietrza,właśnie dlatego,że paliwa nie może zassać.Jeżeli zaciski są pewne,a wężyki nie sparciałe i nie popękane,to taką możliwość można wykluczyć...
No dobra,ale dalej nie rozumiem dlaczego każesz wymieniać filtr powietrza???

: śr sty 20, 2010 20:04
autor: Michał_1977
Wiesz co bongo, ...faktycznie dałem ciała niesamowicie :panna: ...
Przed oczyma cały czas miałem filtr paliwa,a napisałem o powietrznym :blush:
Dodatkowo jak cytowałeś mojego posta,to nie dopatrzyłem się błędu...zmęczenie??? :kac:
Sorki za zamieszanie :pub:

: śr sty 20, 2010 22:46
autor: munior
Kobyl999 pisze:a moze byc przes ten Notlauf tak ze auto straci moc i mi zgasnie ??
Nie nie może ponieważ w TD eku nie wystepuje żaden notlauf .Notlauf występuje tylko w TDI -kach gdzie wskutek przeładowania komp.tnie dawkę paliwa i przechodzi w stan awaryjny.U ciebie w tdeku nie ma kompa więc żaden notlauf nie wchodzi w rachubę
Kobyl999 pisze:pozniej ciezej odpala ze krece z 30 sek do min i jest ok ??
Posprawdzaj sobie czy ci nie ciągnie powietrza .Jak masz przezroczyste ori przewody to widać od razu jak coś jest nie tak.W przewodach zarówno zasilającym jak i powrotnym nie ma prawa być pustych przestrzeni .Ma być tylko i wyłącznie ropka aczkolwiek dopuszczalnie jest jak co jakiś czas przeleci pęcheżyk z powietrzem.Zerknij sobie na te przewody po dłuższym postoju jak silnik nie pracuje jak w którymś jest powietrze to masz przyczynę.Powietrze może sie tam znależć z trzech podstawowych powodów :1-niedrożny filtr paliwa .2-Nieszczelne przelewy przy wtryskach .3-Nieszczelne opaski zaciskowe na przewodach.

: sob sty 23, 2010 23:54
autor: Kobyl999
ehh wszystko sprawdzilem i jest ok powietrza w przewodach nie ma nawet jak stal cala noc ;/

[ Dodano: 29 Sty 2010 22:58 ]
http://i48.tinypic.com/2qxsxvs.jpg

Witam ostatnio zagłebilem sie ponownie do mojego Golfa i zauwazylem cos takiego ze zaznaczony odpowiecznik za zdjeciu byl zaslepiony sruba i nie bylo mozliwosci ze dostawalo sie tam powietrze ;/ zmienilem to na oryginalny tak jak powinno byc , mogla to byc przyczyna mojej straty mocy ?? Przepraszam za zdjecie ale spieszylo mi sie i nie mialem inego ;p;p