Strona 2 z 2

: czw kwie 08, 2010 20:33
autor: t0mal
VireWolf88 pisze:będzie dawać rade czy może ma ktoś inne propozycje?
Docisk na podwójnej sprężynie, albo spieki, albo skrzynia 02A i sprzęgło G60, albo duże turbo i 210mm :bajer:
człek pisze:Jakie są objawy zużytego tłumika drgań skrętnych?


Słychać grzechotanie kiedy silnik chodzi na wolnych obrotach, po wciśnięciu sprzęgła, dźwięk cichnie.

: czw kwie 08, 2010 22:05
autor: Bartek_R
OK Dzięki :pub: :pub:
pewnie skorzystam z ostatniego zestawu bo w planach i tak jest garet T3, chyba że za adoptuję coś z silnika od ibizy 1,9 bo trafił mi się ze skrzynią za dobre pieniądze tylko nie wiem co tam może siedzieć za sprzęgło ale zobaczymy :grin:

: czw kwie 08, 2010 22:29
autor: t0mal
Pewnie jest takie jak masz.

: pt kwie 09, 2010 14:18
autor: człek
t0mal pisze: Słychać grzechotanie kiedy silnik chodzi na wolnych obrotach, po wciśnięciu sprzęgła, dźwięk cichnie.
no to tak mam.. , do tego dochodzi jeszcze szarpanie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu, więc chyba podejrzewam sprzęgło sie szykuje do wymiany, choć się nie ślizga.

: pt kwie 09, 2010 14:51
autor: t0mal
Trzeba się tym zająć bo zdarza się że sprężyny wypadają z tarczy i jest rzeźnia.