Michaś_1977,   ewentualnie tak jak mówisz tylko zamontować K24 lub jeszcze lepiej T3 wtedy zostaje tylko kolanko , przewód od filtra do turbiny a przewód będzie doskonale pasował od opla frontery  2,3TD
a dlaczego polecam T3? właśnie dlatego
przemo_82 pisze:Dwa lata temu kupiłem AAZ i robilem przez prawie rok tygodniowo 900km po trasie łacznie z autostradą. 
 na mieście będzie trochę ospała ale jeśli już jesteś tak zdesperowany że chcesz zrobić zwykłego klekota to nie będziesz myślę narzekał .
 jest to największa turbina jak była montowana w silnikach 1.6 TD i odrazu mówię żeby nie patrzeć że jest z 1.6 a nie z 1.9.
 jest wydajniejsza niż  najbardziej wydajne w 1.9 nawet TDI.
 przy 100km/h jeśli masz K03 pompuje już absurdalne ciśnienia powyżej 0,5bara  więc pomyśl co się z nią dzieje jeśli lecisz 160km/h.
 W T3 sprawa inaczej wygląda przy małym obiążeniu  jeśli jedziesz ze stałą prędkością  to przy 120-140km/h T3 pompuje ledwo 0,2-0,3bara i to jeszcze w zależności jak masz kąt wtrysku ustawiony, ale jak wciśniesz gaz do spodu to przy fabrycznych nastawach będzie pompować około 0,7-0,8bara 
 K14 to dobry kompromis jeśli chodzi o wielkość laga ( mniejszy niż w T3 ale i mniejsze wysilenie niż w K03)  mniejszy lag niż również w T2  gdzie troszkę lepiej jest WG rozwiązane.
 i myślę że mogło byś tak że u Ciebie było WG zapieczone i turbo pompowało absurdalnie wysokie ciśnienia do czego nie jest dostosowane.
  a dobrej K03 używanej nie dostaniesz bo one są zbyt wysilone i za szybko się zużywają ze względu na swoją wielkość a raczej  "malutkość" 

 T3  to taki rodzaj "dopalacza" bo zaczyna pompować dopiero jak mocniej wciśniesz pedał gazu i masz już wyższe obroty. Takie turbiny idzie dostać bez większych problemów i to często w bardzo dobrym stanie.
 jeśli podczas jazdy nie zagotujesz oleju to prędzej głowica się w kawałki rozleci niż turbina się skończy jeśli będziesz o nią dbał.
. 
 P.S.
 napisz na jakim oleju jeździsz.