Strona 2 z 2

: wt sty 05, 2010 20:26
autor: jaro789
ja co prawda nie agr ale mam alh
i powiem Ci że miałem podobnie, kupiłem od handlarza z zalanym motorkiem, chyba tylko on tam był.
po zmianie oleju coś zaczęło stukać itd
panewka podpory wały nr1 poszła w tango
rezultat wał nie tylko poszlachtany ale i pękł na dodatek.
i Wiesz co?
wyjęliśmy wszystko, wał inny, wszystko nowe, blok do regeneracji, stopa i silniczek śmiga już 30 tyś km, zero szlifów, wszystko fabryczne wymiary
koszt spory, 1300zł ale wszystko sam robiłem, a wszystko wymienione
ostatnio zapodałem wtryski 216
silniczek ma się dobrze, więc rozłóż go i zobacz czy coś się da z niego wykrzesać

[ Dodano: 05 Sty 2010 19:27 ]
z tego co wiem alh były tylko jedne, bez nowych starych głowic itd
tylko odgraniczony softem i wtryskami 0,185

: wt sty 05, 2010 21:16
autor: arwam
jaro860929 pisze:z tego co wiem alh były tylko jedne, bez nowych starych głowic itd
jaro860929, ja jak swój silnik robiłem to u mnie w okolicy jest zakład i jego szef dobrze się oriętuje w silnikach VW i mi proponował właśnie od ALH starego typu jak rano prosiłem żeby zrobił do wieczora a że miał trochę roboty to mi zaproponował inną i właśnie od ALH przyniósł i oprócz numerów to była praktycznie taka sama głowica.
na pewno nie była od AFN bo miał też na zakładzie i mi proponował też ale że poza jednym uszkodzeniem mojej głowicy, które spowodowała osoba która składała silnika przede mną głowica była jak nowa.
dlatego nie chciałem innej.

: wt sty 05, 2010 21:26
autor: jaro789
możliwe, nie jestem pewien na 100% więc nie będę podważał czyjejś decyzji.
ja jak składałem to była wsio ryba aby silnik vp identyczny w budowie.

moja głowica też była ok tylko popychacze wymieniłem i teraz śmiga

: wt sty 12, 2010 14:20
autor: Leon954
Narazie zamykam temat. Nie wiem co dalej będzie z golfem. :crazy:

: wt sty 12, 2010 23:36
autor: Adamm
Leon954, kup slupek , przeloz osprzet i smigaj dalej

: wt sty 12, 2010 23:38
autor: ZbyszekGolf
Witam najlepiej kupić słupek tzn silnik bez osprzętu albo jak się trafi niedrogo to z osprzętem

: pt sty 15, 2010 19:39
autor: Leon954
Kupiłem cały kompletny z wszystkimi pompami i turbo z pękniętą głowica za dobrą kase., głowice dam swoją i będzie ok.

: pt sty 15, 2010 20:49
autor: jaro789
jak wszystko sprawne to będzie git i będziesz śmigał.
to zostało Ci trochę części zamiennych :helm:
turbo i osprzęt na wszelki

: sob sty 16, 2010 21:16
autor: Leon954
no, mam alternator, pompe wtryskową i wspomagania, klima, kolektory, wtryski

: sob sty 16, 2010 21:21
autor: szysz61
Ile dałeś za kompletny silnik z pęknietą głowicą?

: sob sty 16, 2010 22:04
autor: Neoarti
pewnie dałeś 800zł na allegro ? też widziałem ten silnik w miejscowości Nowy Tomyśl ?? chyba że to nie ten bo moim zdaniem jest uszkodzone więcej niż głowica

: ndz sty 17, 2010 14:06
autor: Leon954
tak, mam ten silnik. narazie przekładam osprzęt i głowice musze swoją splanowac. a co jest nie tak z tym silnikiem?

: ndz sty 17, 2010 15:56
autor: Neoarti
Nie wiem co ale najpierw go rozbierz i sprawdź w jakim jest stanie zanim zamontujesz do auta koleś sam nie wiedział co z nim jest nie tak :) za ile poszedł ? opuścił coś ?

: pn sty 18, 2010 15:32
autor: Leon954
aktualnie nalałem nafte na gary i na 4 szybko uchodzi...