Strona 2 z 2

: ndz sty 03, 2010 16:12
autor: Cinek
naprawianie przez internet może sie nie udać. jak mi padł pompowtrysk to zrobiłem tak : wyjąłem turbo i kolektor wydechowy, zaślepiłem olej w podstawie filtra i odpaliłem auto. bylo widać z którym cylindrem jest coś nie tak bo pluł cieczą. potem zamieniłem miejscami pompowtryskiwacze i znowu sprawdziłem. i leciało z innego. metody tej nie polecam niewtajemniczonym chociażby ze względu na możliwość uszkodzenia pompki.
jeżeli uszczelniacze turbiny padły to można to sprawdzić zdejmując wężyk z gruszki sterującej : na wolnych obrotach turbo bedzie sie kręcić wolno i nie powinien dymić.zakładając wężyk z powrotem dymienie wróci

: ndz sty 03, 2010 16:33
autor: mariusz977
Zimny Chirurg pisze:
mariusz977 pisze:
Zimny Chirurg pisze:Piszesz za miałaś ostatnio czyszczoną turbine. I ja bym na to stawiał. Zle coś zrobili i wali olejem przez jakiś uszczelniacz i tylko kwestia czasu jak padnie całkiem. Typowy objaw początku konća ale jeszcze działającej turbiny. Na wolnych wali na niebiesko dymem a tylko dasz mu troszke obrotów i jest ok.

A więc radze to sprawdzić. Mam nadzieje ze sie myle.

pozdro

ZC

CZyli co robić jezdzic aż padnie? czy z reklamacją do mechanika? Mechanik mówił że jak ją czyscił to strasznie była zamaraszona wilgotnym i tłustym syfem? I twierdzi że czyscił tylko komore wydechową że w ssącej nie ma co czyscic.
Kolego sam sobie odpowiedziałeś. Wiesz co to jest wywalona uszczelka pod głowicą. Chyba nie. Zmień tego mechanik bo brednie gada. Mówił Ci ze turbo było zaolejone i takie Ci włożył spowrotem. Borze chroń mnie przed takimi paprokami. teraz jedz do niego i niech je wyciąga spowrotem bo sam sie przyznał jakiego babola dowalił.

pozdro

ZC
cyzli usycyelke moge wzklucyzć.

: ndz sty 03, 2010 20:27
autor: Cinek
jeżeli ci co czyścili to turbo mieli choć cień wiedzy to nie da sie zepsuć uszczelnienia przy czyszczeniu. kierownice są po stronie gorącej a zimna wychodzi razem z wirnikiem i przy czyszczeniu prawie sie jej nie dotyka. odepnij wydech od trubiny i zobacz czy jest mokro. od tego i sprawdzeina bip-ów zacznij

: pn sty 04, 2010 21:40
autor: mariusz977
Dzis sprawdziłem metode kolegi z odłączeniem gruszki sterującej i dalej dymił. Ale wpadłem na inny pomysł.? Bo ten dym to ma zapach nie spalonego paliwa i występuje na ciepłym silniku myślę sobie że może czujnik od temperatury cieczy bo? Mogę sie mylić Ale Może dawać sygnał do ciepłego już silnika że jeszcze jest zimny i daję większą dawkę paliwa a że silnik już jest ciepły to tego nie spala i wywala???? Może ktoś miał tai przypadek albo ktoś mnie wyprowadzi z tej teori. Aha komputer pokazuje 0 błędów nawet na 18 kanale.

: pn sty 04, 2010 22:54
autor: borat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=288609 tu kolega miał podobnie ,tylko dymu było więcej. sam miałem identycznie jak ty,i rozwiązanie to samo.
wejdz jeszcze raz w kanał 18 i przytrzymaj go na 2200-2500t.obr na jałowym zobaczysz czy będą 0 czy jakieś inne cyfry

: wt sty 19, 2010 23:13
autor: mariusz977
Dzieki panowie sprawa sie wyjasnila.. Padl pompowtrysk tzn.2szt. Zamykam temat. :grin: