Duże spalanie - 1.9 TDi automat.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
No to u mnie bije rekord: 8,7L/100km 80%miasto 20%trasa .
Wtryski nie leją, przynajmniej tak twierdzi mechanik od turbo: "wtryski nie leją bo wirnik po gorącej stronie idealny".
Czy na to spalanie może mieć wpływ niedomykający się EGR, N18 albo przepływomierz? Na vagu 0 błędów w bloku silnika. Dzisiaj przegonie go i dodam logi (ciągle łapie NOTLAUF, turbo wyczyszczone na błysk, N75 sprawdzony).
[ Dodano: 10 Cze 2010 10:34 ]
Na vagu 0 błędów ale są 3 zastanawiające problemy:
1. Dawka paliwa prawie x2
2. Ilość powietrza poza zakresem (+1/3 górnego przedziału)
3. Selenoid N18 przeskakuje w skrajne zakresy - tak ma być?
Kolega stwierdził:
albo EGR nie domyka bo zasyfiony/N18 uszkodzony
albo przepływka walnięta
do kompletu walnięty jest czujnik temperatury na silniku
Co do paliwa to mowił, że w serwisie musze zrobić korektę dawki.
Wtryski nie leją, przynajmniej tak twierdzi mechanik od turbo: "wtryski nie leją bo wirnik po gorącej stronie idealny".
Czy na to spalanie może mieć wpływ niedomykający się EGR, N18 albo przepływomierz? Na vagu 0 błędów w bloku silnika. Dzisiaj przegonie go i dodam logi (ciągle łapie NOTLAUF, turbo wyczyszczone na błysk, N75 sprawdzony).
[ Dodano: 10 Cze 2010 10:34 ]
Na vagu 0 błędów ale są 3 zastanawiające problemy:
1. Dawka paliwa prawie x2
2. Ilość powietrza poza zakresem (+1/3 górnego przedziału)
3. Selenoid N18 przeskakuje w skrajne zakresy - tak ma być?
Kolega stwierdził:
albo EGR nie domyka bo zasyfiony/N18 uszkodzony
albo przepływka walnięta
do kompletu walnięty jest czujnik temperatury na silniku
Co do paliwa to mowił, że w serwisie musze zrobić korektę dawki.
Ostatnio zmieniony śr cze 09, 2010 16:22 przez szu, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości