Duże spalanie - 1.9 TDi automat.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » pt sty 01, 2010 21:14

Yazhi, zalezy jak kto jeździ bo ja na poprzednim silniku wyrabiałem się średnio w 5,5l w cyklu mieszanym jeśli nie było krótkich przebiegów a gość który go wziął skarży się że mu pali 6l na trasie ... przy prędkościach przelotowych 150-180km/h



Awatar użytkownika
szu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 23:25
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szu » śr cze 09, 2010 16:18

No to u mnie bije rekord: 8,7L/100km 80%miasto 20%trasa :grrr:.

Wtryski nie leją, przynajmniej tak twierdzi mechanik od turbo: "wtryski nie leją bo wirnik po gorącej stronie idealny".

Czy na to spalanie może mieć wpływ niedomykający się EGR, N18 albo przepływomierz? Na vagu 0 błędów w bloku silnika. Dzisiaj przegonie go i dodam logi (ciągle łapie NOTLAUF, turbo wyczyszczone na błysk, N75 sprawdzony).

[ Dodano: 10 Cze 2010 10:34 ]
Na vagu 0 błędów ale są 3 zastanawiające problemy:

1. Dawka paliwa prawie x2
2. Ilość powietrza poza zakresem (+1/3 górnego przedziału)
3. Selenoid N18 przeskakuje w skrajne zakresy - tak ma być?

Kolega stwierdził:
albo EGR nie domyka bo zasyfiony/N18 uszkodzony
albo przepływka walnięta
do kompletu walnięty jest czujnik temperatury na silniku

Co do paliwa to mowił, że w serwisie musze zrobić korektę dawki.
Ostatnio zmieniony śr cze 09, 2010 16:22 przez szu, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości