Wymiana pompy i kąt wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn gru 21, 2009 22:59

VireWolf88, gwint jest na koncu i to nie jest z tego co widac na zdjeciu, wykrec srubke z pompy pomiedzy metalowymi przewodami i bedziesz wiedzial jaki gwint
Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2009 23:02 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » pn gru 21, 2009 23:08

damian81Z pisze:VireWolf88, gwint jest na koncu i to nie jest z tego co widac na zdjeciu, wykrec srubke z pompy pomiedzy metalowymi przewodami i bedziesz wiedzial jaki gwint
ok zrobię tak może akurat się nada i nie trzeba będzie toczyć

[ Dodano: 15 Sty 2010 12:51 ]
Wreszcie w przyszłym tygodniu będę miał kilka dni wolnego i wezmę się za wymianę pompy, ale zauważyłem że ta nowa (dla mnie nowa) ma krótsze te końcówki do których przykręca się przewody od wtrysków, koledzy i tu mam pytanie czy nie będzie problemów z dociągnięciem do nich tych przewodów, czy może przełożyć je (te końcówki) ze tej starej pompy?


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości