Strona 2 z 2

: pt gru 18, 2009 14:45
autor: szawełło
PABLOMIX pisze:
szawello pisze:Rozumiem że na rozgrzanym silniku problem znika .Zrób test -jak ci zniknie ten alarm wykręć korek zbiorniczka wyciąg i popatrz czy pojawił się ten sam alarm --jeżeli tak to mrozik może robić na wtyczce jakieś zwarcie --- moje zdanie
Tak, na rozgrzanym silniku problem znika. Ale godzine temu zapalałem przy -12 st. i już było ok. Tak jak piszesz pewnie mrozik robi swoje gdzieś we wtyczce, ale pocieszające jest to że zapala idealnie za pierwszym razem :smoke:
po długim postoju go łapie ----- zrób ten test i daj znać jestem ciekaw czy po wykręceniu korka pokazuje ten sam alarm pozdrowienia :pub:

[ Dodano: 18 Gru 2009 18:08 ]
PABLOMIX, to prawdopodobnie treść twojego alarmu KUHMITTEL PRUFEN STOP BETRIEBS_ANLEITUNG może ktoś z kolegów przetłumaczy :balwan:

: ndz gru 20, 2009 10:58
autor: pkr98as
mi kontrolka od oleju również się zapaliła i 3 razy brzeczyk przy -18 z rana ale zgasilem odpaliłem i było ok chyba olej byl zbyt gęsty

: ndz gru 20, 2009 11:41
autor: PABLOMIX
szawello pisze:
PABLOMIX pisze:
szawello pisze:Rozumiem że na rozgrzanym silniku problem znika .Zrób test -jak ci zniknie ten alarm wykręć korek zbiorniczka wyciąg i popatrz czy pojawił się ten sam alarm --jeżeli tak to mrozik może robić na wtyczce jakieś zwarcie --- moje zdanie
Tak, na rozgrzanym silniku problem znika. Ale godzine temu zapalałem przy -12 st. i już było ok. Tak jak piszesz pewnie mrozik robi swoje gdzieś we wtyczce, ale pocieszające jest to że zapala idealnie za pierwszym razem :smoke:
po długim postoju go łapie ----- zrób ten test i daj znać jestem ciekaw czy po wykręceniu korka pokazuje ten sam alarm pozdrowienia :pub:

[ Dodano: 18 Gru 2009 18:08 ]
PABLOMIX, to prawdopodobnie treść twojego alarmu KUHMITTEL PRUFEN STOP BETRIEBS_ANLEITUNG może ktoś z kolegów przetłumaczy :balwan:
dokadnie tak !

TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Po włączeniu zapłonu lampka sprawdza prawidłowość ukł.chłodzenia przez kilka sekund.
Jeżeli lampka zapaliła się, gaśnie lub mruga w czasie jazdy i dodatkowo jest wydawany potrójny sygnał dźwiękowy, to należy natychmiast zatrzymać pojazd i sprawdzić poziom płynu chłodzącego i jego ew. za wysoką temperature.
Informacja na wyświetlaczu: STOP!!!KUHLMITTEL PRÜFEN BETRIEBSANLEITUNG

: wt gru 22, 2009 08:27
autor: szawełło
PABLOMIX, ale jak pisałeś płyn chłodniczy masz w porządku --- czy znalazłeś przyczynę uruchomienia się tego alarmu ? WESOŁYCH ŚWIAT

: wt gru 22, 2009 09:17
autor: PABLOMIX
Nic z tym nie robiłem, problem zniknął sam :grin: