Strona 2 z 2

: pn gru 14, 2009 14:23
autor: szatanus
@FURMAN TDI No nie mam. Taka wersja.

: pn gru 14, 2009 16:16
autor: Yaro1981
silnik ASZ autostrada 6 bieg 110km/h 1600obr/min spalanie 4.3 i pieknie płynie z przyspieszaniem z tego biegu tez nie ma zadnych problemów

: pn gru 14, 2009 16:33
autor: Haki
szatanus pisze:@FURMAN TDI No nie mam. Taka wersja.
Zapodaj fotę .. tych zegarów ... Skoro masz 6 biegową skrzynię u siebie to i FIS musi być... no chyba ,że ktoś tam zegary od 125P zapodał :goof:

: wt gru 15, 2009 16:30
autor: arwam
Yaro1981,

co to masz za skrzynię?
jak założę DRW to też będę miał taką przyjemność z jazdy?

: wt gru 15, 2009 17:46
autor: Yaro1981
arwam, seria 6 biegow silnik jak pisalem asz rok 2002 jak pytasz o oznaczenie skrzyni to nie wiem

: wt gru 15, 2009 20:52
autor: adams111
Ja mam Borę AJM rok 2000, skrzynia "6" i tez nie mam FISa, a jest np klimatronik i 4xel szyba...

ktoś mi kiedyś tu napisał że to dość normalne, auto było indywidualnie wzbogacane, dodam że zakupione u zachodnich sąsiadów.

: wt gru 15, 2009 21:15
autor: FURMAN TDI
adams111 pisze:Ja mam Borę AJM rok 2000, skrzynia "6" i tez nie mam FISa, a jest np klimatronik i 4xel szyba...

ktoś mi kiedyś tu napisał że to dość normalne, auto było indywidualnie wzbogacane, dodam że zakupione u zachodnich sąsiadów.
No tu sie nie zgodze,że to"normalne" bo u niemcy bez FISa w Borze! :bajer: to musiał być naprawde SKąPIEC :grin: ale ciekaw jestem tych zegarów - nie uwierzę jak nie zobacze :D

: wt gru 15, 2009 21:15
autor: Zimny Chirurg
Witam

Widze ze wszyscy skupili sie na silniku a tu w tym przypadku nie chodzi o silnik tylko o skrzynie. Silnik mało interesuje czy kreci sie 1200 czy 4000 obr w przypadku predkości. Wazne by miał olej dobrej jakości i tyle. A turbiny ze zmienną geometrią to jeszcze inna bajka.
A więc wracając do tematu jak wpakujesz 6 bieg przy 1200 obr to nie wisilniku jak tu ktoś napisał tylko w skrzyni robi sie masakra. Pamiętajcie panowie ze im wiekszy bieg czyli od 1 do 6 wzrastają siły w niej osiowe i promieniowe. Czyli wbrew pozorom na 1 biegu skrzynia pracuje najlżej. I jak władujesz 6 przy 1200 obr i dodasz gazu to są tak ogromne przeziązenia na łożyska ze nawet sobie tego niewyobrażacie. Pośmigasz tak pare tyś i na poczatku tylko będziesz miał wycie a pózniej wiadomo jak sie to kończy. Wiele osób o tym nie pamięta a pózniej są tego skutki. Wiadomo jakie. Ja mam BORE AJMa z 6 biegową skrzynią i uwazam ze jest to trafiona decyzja bo jak tylko osiągne ok 2300 obr na 5 biegu ładuje 6 wskakuje mi 2000 obr spalanie pk 5l prędkość ok 120- 130 i zyć nie umierać. No i wiadomo w momęcie jedziesz to i nawet z tej 6 moża wyprzedzać ale odradzam bo jak mówie im wyższy bieg i więcej mocy to masakra w szkrzyni. A więc to tylko i wyłącznie bieg trasowy a do wyprzedzania redukować jak naj niżej.

Pozdro

ZC

P.S. Mam nadzieje ze pomoge.

: wt gru 15, 2009 21:36
autor: FURMAN TDI
Zimny Chirurg, ja się z tobą jednak nie zgodzę, że skrzynia cierpi bardziej niż silnik - załóżmy przy 120km/h silnik nie ma jeszcze tej mocy by przekazać to na skrzynie, to tak jak ruszanie na śliskim śniegu czy gołoledzi - z 2ki ruszysz bo silnik niema tego momentu co przy jedynce. O obciążeniu skrzyni możemy mówić jesli silnik osiagnie swój pełny moment obrotowy :bajer: takie jest moje zdanie