Strona 2 z 2

: sob gru 12, 2009 00:31
autor: damian81Z
spod korka i bagnetu dmucha ?

: sob gru 12, 2009 00:36
autor: luzur
damian2Zabrze pisze:spod korka i bagnetu dmucha ?
Nie wiem :chytry:

Jutro sprawdzę, a jak dmucha to co wtedy ? :)

: sob gru 12, 2009 00:36
autor: edzio
luzur pisze:Sąsiad wymieniał w nim rozrząd dość dawno, może rok temu,
zrobił to jak trzeba ustawiając znaki na wale, wałku i bolec w pompe
to sprawdź,ten rozrząd.

: sob gru 12, 2009 00:38
autor: damian81Z
jak bedzie dmuchac to pewnie wiesz co to oznacza :grin:

: sob gru 12, 2009 00:39
autor: luzur
edzio pisze:
luzur pisze:Sąsiad wymieniał w nim rozrząd dość dawno, może rok temu,
zrobił to jak trzeba ustawiając znaki na wale, wałku i bolec w pompe
to sprawdź,ten rozrząd.
Rozrząd jak się ustawi prawidłowo (po znakach) to brak zakresu regulacji pompy do ustawienia kąta wtrysku !

Nie pisałbym prośby o pomoc nie sprawdzając podstawowych rzeczy...

[ Dodano: 11 Gru 2009 23:44 ]
damian2Zabrze pisze:jak bedzie dmuchac to pewnie wiesz co to oznacza :grin:
Jutro się sprawdzi. Jak dmucha to pierścienie puszczają ? Tak ? :)

Może i nałożyły się dwie sprawy, słaba kompresja i nastawnik.

Ale słaba kompresja nie tłumaczy niemożliwości ustawienia kąta wtrysku przy właściwie ustawionym rozrządzie ...

: sob gru 12, 2009 00:55
autor: damian81Z
jakby dmuchalo to tak, pierscienie albo tlok, pompe sprawdzic by sie przydalo

: sob gru 12, 2009 00:59
autor: luzur
damian2Zabrze pisze:jakby dmuchalo to tak, pierscienie albo tlok, pompe sprawdzic by sie przydalo
Chyba nie ma innej opcji,
jak jest rozrząd OK to po wsadzeniu dobrej pompy i nastawnika musi chodzić.
Tylko nie znam konstrukcji pompy i nie wiem,
czy jej znaczne zużycie może powodować takie czary....

: sob gru 12, 2009 01:05
autor: damian81Z
moze powodowac takie czary

: pn gru 14, 2009 13:30
autor: luzur
Więc tak :)

Napięcie RSW 0,780 V, dmucha tylko spod korka wlewu oleju.

Okazało się że jest jeszcze jeden problem:
przy przyspieszaniu na każdym biegu przed 3000 rpm traci moc na chwilę i ciągnie dalej...
Jak już się rozpędzi żeby wbić 4 ke czy 5 ke to dochodzi szarpanie "nastawnikowe"

Więc trzeba robić pełne logowanie bo tak to nie ma co deliberować :)
Jak tylko zrobimy napiszę co wyszło.

Za to nie omieszkałem sprawdzić napięcia RSW u siebie i mam 0,860 V....

To dobrze czy źle ? :)
Potrafi mi poszarpać bardzo minimalnie tylko na 5 biegu przed 2000 rpm.
Z tym że to poszarpywanie pojawiło się po zamontowaniu wtrysków z ASV,
wiadomo że trzeba było minimalnie nastawnik dygnąć żeby dawkę poprawić,
wcześniej było GIT.

Pozdrowienia.

[ Dodano: 13 Sty 2010 16:06 ]
Okazało się że pompa szrot,
popękane sprężyny, za regeneracje krzykneli 780 zł ...