Strona 2 z 2

: czw gru 10, 2009 18:22
autor: burza999
nr 60 od świec To na pewno ten od świec Po za tym kupowałem zamiennik i w sklepie tez mi taki dali

: czw gru 10, 2009 19:46
autor: jenrix
witam chciał bym sie podłączyć pod temat.. od jakiegos przy odpalaniu ma dziwne objawy wczesniej ich nie było.... a mianowicie jak zapalam rano zimny silnik to przez 5-10 sek strasznie czesie silnikiem i nie równo choodzi, objawy ustaja gdy gasnie kontrolka od oleju.. prosze o jakies sugestie

: czw gru 10, 2009 21:33
autor: burza999
dodam jeszcze ze po przekręceniu zapłonu słychać "bzyczenie" które ustaje i słychać tyknięcie - w tym momencie świece się wyłączają(dzieje się tak nawet bez przekaźnika) To "bzyczenie dochodzi z tego elementu co na foto (tam jest ten bezpiecznik) Obrazek

: pt gru 11, 2009 00:33
autor: Michał_1977
burza999, skoro bzyczy przy bezpieczniku (nie powinno tak być),to przyjrzyj mu się dobrze (kablom przy nim też),bo może być nadpalony i jest słaby przepływ prądu.Wskaźnik lub żarówka wskaże,że prąd dochodzi do świeć,lecz jest go za mało by je nagrzać-przekaźnik zdąży odciąć dopływ prądu zanim się nagrzeją...

[ Dodano: 10 Gru 2009 23:37 ]
Jeżeli to jest fotka Twojego wozu,to z tym stożkiem przekombinowałeś :chytry: ...
Raz to,że jest mały,a dwa,że silnik ciągnie cieplejsze powietrze z komory silnikowej,mimo,że jest IC.

: pt gru 11, 2009 08:35
autor: burza999
Bzyczy właśnie a tam bezpiecznik powinien byc przykręcony 2 śróbkami A zamiast niego jest blaszka wstawiona ZDJĘCIE NIE JEST MOJE, ZAPOŻYCZONE Ja mam czarnego golfika Troche wiocha z tym stożkiem :grin: A i na tym bezpieczniku (w moim przypadku blaszce jest cały czas prą nawet na wyłączonym zapłonie) i prądowy kabel idzie bezpośrednio z akumulatora Ale to chyba dobrze

: pt gru 11, 2009 09:13
autor: piori
burza999, z którego roku jest Twoje auto? Bo instalacja nie jest standardowa, przypomina tą z mk3 albo passata B3.
Chodzi mi o to, że świece grzeją po wyjęciu przekaźnika (obstawiam, że masz drugi nad skrzynką bezpieczników w głębi i nawet o nim nie wiesz :bigok: ) oraz w komorze silnika jest nie tylko sam bezpiecznik blaszkowy, ale całe to ustrojstwo jak właśnie w mk3. W zwykłym mk2 jest tylko blaszka, do niej dwa kable (jeden bezpośrednio na świece) i to wszystko, a napięcie pojawia się tylko przy grzaniu świec.

: pt gru 11, 2009 09:33
autor: burza999
Golf jest z 90r. A możesz podać nr przekaźnika tego 2 co niby nad skrzynką Powiem co że własnie są tam jakies przekażniki tylko nie wiem jaki nr od świec jest

: pt gru 11, 2009 09:38
autor: piori
burza999, myślałem że może 92' i to jakaś przejściowa wersja instalacji...
Nie pamiętam w tej chwili numeru tego przekaźnika, bo taką instalację ma sąsiad w swoim passacie B3, ale jak uda mi się go dziś spotkać to sprawdzimy.
A i ten od świec jest gabarytowo taki sam jak 60 (duży) i ma taki sam układ styków, można je zamienić, ale wtedy jakieś cyrki się dzieją.

Re: 1.6 td kuleje podczas odpalania

: pt gru 11, 2009 11:58
autor: 89Bartezz
burza999 pisze: A po zgeśnieęciu kontrolki od świec po chwili zaczyna ona regularnie mrygać ok 7-10 razy Czy to jakiś błąd ? Co może być przyczyną? Dodam że wszystkie filtry i swiece wymienione, przekażnik od grzania swiec również
koledze w silniku sb działo się tak samo. Powód: przy wymianie króćca wody zapomnieliśmy dokręcić jednego przwodu. Świece normalnie grzały, kontrolka gasła i zacynała mrugać 7 razy. Poszukaj czy nie wisi gdzieś ci jakiś kabel luźno. U niego był on przykręcony przy pierwszej świecy razem z kablem doprowadzającym zasilanie do świec

: pn gru 14, 2009 08:17
autor: burza999
Znalazłem u siebie 2 przekażnik nr 46 odpowiedzialny za grzanie świec jest wielkością taki sam jak przekaźnik nr 60 Muszę dzisiaj poszukać gdzieś inny i sprawdzić