1.6 td kuleje podczas odpalania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » czw gru 10, 2009 18:22

nr 60 od świec To na pewno ten od świec Po za tym kupowałem zamiennik i w sklepie tez mi taki dali



Awatar użytkownika
jenrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 18, 2007 20:59
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: jenrix » czw gru 10, 2009 19:46

witam chciał bym sie podłączyć pod temat.. od jakiegos przy odpalaniu ma dziwne objawy wczesniej ich nie było.... a mianowicie jak zapalam rano zimny silnik to przez 5-10 sek strasznie czesie silnikiem i nie równo choodzi, objawy ustaja gdy gasnie kontrolka od oleju.. prosze o jakies sugestie



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » czw gru 10, 2009 21:33

dodam jeszcze ze po przekręceniu zapłonu słychać "bzyczenie" które ustaje i słychać tyknięcie - w tym momencie świece się wyłączają(dzieje się tak nawet bez przekaźnika) To "bzyczenie dochodzi z tego elementu co na foto (tam jest ten bezpiecznik) Obrazek
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 21:37 przez burza999, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt gru 11, 2009 00:33

burza999, skoro bzyczy przy bezpieczniku (nie powinno tak być),to przyjrzyj mu się dobrze (kablom przy nim też),bo może być nadpalony i jest słaby przepływ prądu.Wskaźnik lub żarówka wskaże,że prąd dochodzi do świeć,lecz jest go za mało by je nagrzać-przekaźnik zdąży odciąć dopływ prądu zanim się nagrzeją...

[ Dodano: 10 Gru 2009 23:37 ]
Jeżeli to jest fotka Twojego wozu,to z tym stożkiem przekombinowałeś :chytry: ...
Raz to,że jest mały,a dwa,że silnik ciągnie cieplejsze powietrze z komory silnikowej,mimo,że jest IC.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » pt gru 11, 2009 08:35

Bzyczy właśnie a tam bezpiecznik powinien byc przykręcony 2 śróbkami A zamiast niego jest blaszka wstawiona ZDJĘCIE NIE JEST MOJE, ZAPOŻYCZONE Ja mam czarnego golfika Troche wiocha z tym stożkiem :grin: A i na tym bezpieczniku (w moim przypadku blaszce jest cały czas prą nawet na wyłączonym zapłonie) i prądowy kabel idzie bezpośrednio z akumulatora Ale to chyba dobrze
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 08:37 przez burza999, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pt gru 11, 2009 09:13

burza999, z którego roku jest Twoje auto? Bo instalacja nie jest standardowa, przypomina tą z mk3 albo passata B3.
Chodzi mi o to, że świece grzeją po wyjęciu przekaźnika (obstawiam, że masz drugi nad skrzynką bezpieczników w głębi i nawet o nim nie wiesz :bigok: ) oraz w komorze silnika jest nie tylko sam bezpiecznik blaszkowy, ale całe to ustrojstwo jak właśnie w mk3. W zwykłym mk2 jest tylko blaszka, do niej dwa kable (jeden bezpośrednio na świece) i to wszystko, a napięcie pojawia się tylko przy grzaniu świec.



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » pt gru 11, 2009 09:33

Golf jest z 90r. A możesz podać nr przekaźnika tego 2 co niby nad skrzynką Powiem co że własnie są tam jakies przekażniki tylko nie wiem jaki nr od świec jest



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pt gru 11, 2009 09:38

burza999, myślałem że może 92' i to jakaś przejściowa wersja instalacji...
Nie pamiętam w tej chwili numeru tego przekaźnika, bo taką instalację ma sąsiad w swoim passacie B3, ale jak uda mi się go dziś spotkać to sprawdzimy.
A i ten od świec jest gabarytowo taki sam jak 60 (duży) i ma taki sam układ styków, można je zamienić, ale wtedy jakieś cyrki się dzieją.
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 09:39 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: 1.6 td kuleje podczas odpalania

Post autor: 89Bartezz » pt gru 11, 2009 11:58

burza999 pisze: A po zgeśnieęciu kontrolki od świec po chwili zaczyna ona regularnie mrygać ok 7-10 razy Czy to jakiś błąd ? Co może być przyczyną? Dodam że wszystkie filtry i swiece wymienione, przekażnik od grzania swiec również
koledze w silniku sb działo się tak samo. Powód: przy wymianie króćca wody zapomnieliśmy dokręcić jednego przwodu. Świece normalnie grzały, kontrolka gasła i zacynała mrugać 7 razy. Poszukaj czy nie wisi gdzieś ci jakiś kabel luźno. U niego był on przykręcony przy pierwszej świecy razem z kablem doprowadzającym zasilanie do świec



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » pn gru 14, 2009 08:17

Znalazłem u siebie 2 przekażnik nr 46 odpowiedzialny za grzanie świec jest wielkością taki sam jak przekaźnik nr 60 Muszę dzisiaj poszukać gdzieś inny i sprawdzić



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości