Strona 2 z 2

: czw gru 03, 2009 15:31
autor: Bronek85gt
POPRAWIŁEM I TERAZ SIĘ POWINNO OTWORZYĆ W PLIKU TEXTOWYM JAK OSTATNIO

: pt gru 04, 2009 01:25
autor: antojuja
tu masz link do wklejania logow http://rtnet.pl/vaglog/ , surowy plik tu wklejasz reszta robi sie sama, a turbinka wyglada po logach ze ok zlozona, wywal kat i sprawdz gruche turbo

: pt gru 04, 2009 11:37
autor: homsky
Bronek85gt, przeglanelem twoje logi które mi podesłałeś ze zdjetym węzykiem i wyglada to tak jakbys mial za bardzo skrócona sztange , wydłuż ją i zrób ponownie logi do porównania , nie zaszkodzi obejżeć gruszke czy wypycha do końca sztangę

: pt gru 04, 2009 21:41
autor: ABRAM_TJE
Bronek zepchnij tą padakę do rowu :grin: :grin: :grin:

A tak serio to wyciąłem mu dzisiaj kata i g.ó.w.n.o !!!
A jaki głośny hehe. Myślę żeby sztangę skręcić do pozycji ori. Nie ma zdjęcia do kąd ma być skręcona?? Ja mam ale z nowszych BJB BKC turbawki i pewnie tam jest inaczej

: wt sty 05, 2010 18:56
autor: Bronek85gt
Ma ktoś zdjęcie z ORG ustawieniem sztangi?? Bo dalej nie mogęsobie z tym dać rady.
Byłęm dzisiaj u mechanika podłączył kompa popatrzył wzioł 60dyszek i kazał turbo do regeneracji oddać i tam odrazu ustawią sztangę ale ceny od 1000zł sięzaczynają

Jak ktoś miał by zdjęcie to ustawił bym tak jak powinno być bo ciężko teraz przestawiać i robić logi co chwile jak wszędzie lód

Mam jeszcze pytanie jak by sięzachowywało turbo jak by był pierścień o 180stopni przestawiony ??