Strona 2 z 2

: śr lis 25, 2009 21:57
autor: Michał_1977
remik1234, a co chcesz zmierzyć?

: śr lis 25, 2009 22:30
autor: remik1234
Dokładnie chce sprawdzić która świeca jest walnięta bo juz nie wiem co to jest wymieniłem przecież komplecik :-k :-k :-k :-k

: śr lis 25, 2009 22:46
autor: Michał_1977
remik1234 pisze:chce sprawdzić która świeca jest walnięta
Ojj,głowy nie dam,ale ten mirnik może być za słaby by to sprawdzić.Mam podobny i w instrukcji jest napisane,że się nie nadaje,bo może się zfajczyć :grin: ,ale tak jak pisałem-głowy nie dam.Tak czy siak,jeśli już ktoś to robił takim miernikiem,to sam chętnie łyknę trochę wiedzy.

: czw lis 26, 2009 15:23
autor: palel36
podepnę się pod temat
mój problem jest taki że jak uruchomie silnik to świeci mi się kontrolka ładowania i obrotomierz stoi na 0. dopiero przy jakiś 1700 obr. orbotek się włącza i gaśnie kontrolka ładowania
na włączonym silniku napięcie na klemach jest w granicach 13.60 V czy to pora na wymianę szczotek ?

: czw lis 26, 2009 21:45
autor: remik1234
Michaś_1977 pisze:remik1234, a co chcesz zmierzyć?
Chcę sprawdzić która jest świeca walnieta na zasadzie żarówki i kabelka już sprawdzałem na wszystkich świeci więc niby ok to czemu podrzuca silniczkiem szczególnie zimnym i pokazauje sie białawy dymek?

: czw lis 26, 2009 22:05
autor: bongo
remik1234 pisze:Chcę sprawdzić która jest świeca walnieta
Dokładnie sprawdzisz świece tylko i wyłącznie po ich wyjęciu i sprawdzeniu czasu nagrzewania.To że przewodzą prąd nie znaczy że są dobre :bajer: U mnie wszystkie przewodziły i grzały a auto piliło biednie,po wyciągnięciu okazało się że ledwie się czerwienią...

: pt lis 27, 2009 21:51
autor: Przemek
sprawć szczotki czy masz dobre ja też tak miałem że po paru sekundach znikało może są zużyte a dokładnie chodzi wo wzbudzenie ładowania

: pn sty 04, 2010 13:03
autor: remik1234
Michaś_1977 pisze:remik1234, a co chcesz zmierzyć?
chce zmierzyć czy sterownik grzania świec podaje odpowiedni prąd bo mam wrażenie jakby nie grzało na którąś świece albo i dwie Swiece kupiłem nowe teraz następne dwie zrobiłem wymiane bo myslałem że któraś spalona i lipa dalej to samo na zimnym pali ciężko pochodzi z dwie sekundy i gasnie po kolejnych razach już odpala ale chodzi tak że raczej silnik skacze a nie pracuje i czuć dym bardziej jak niespaloną ropę w garażu sie idzie udusić na wakacje myłem silnik może to było przyczyną??