Strona 2 z 2

: sob lis 21, 2009 23:31
autor: krzysiekj1990
Ja mam dokrecony na maxa i nic sie nie dzieje zmienic korek trzeba albo sprobowac go przegotowac POZDRAWIAM

GOTUJĄCA SIĘ WODA...

: ndz lis 22, 2009 19:36
autor: anfar
Posłuchaj rady kolegi bongo i sprawdz zaworek w korku ,zaworek ten powinien otwierac się przy cisnieniu około 1,5atm jesli tak się nie dzieje to wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia a to powoduje obniżenie temperatury wrzenia płynu w układzie (płyn szybciej wrze) ,narazie daj spokój uszczelce.

: ndz lis 22, 2009 21:15
autor: kwietek
anfar pisze:wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia a to powoduje obniżenie temperatury wrzenia płynu
pomyliłeś się jest na odwrót, ale jeśli z zaworkiem są problemy można cały korek wymienić koszt to tylko 10zł a w ASO 30 :P

: ndz lis 22, 2009 22:21
autor: anfar
kwiete napisał pomyliłeś się jest na odwrót

Witam.myslę że się nie pomyliłem,a zle wyraziłem chodziło mi o to że wraz ze wzrostem cisnienia w układzie szybciej dochodzi wrzenia

: ndz lis 22, 2009 22:33
autor: bongo
anfar pisze:wraz ze wzrostem cisnienia w układzie szybciej dochodzi wrzenia
To nie jest wrzenie,to ciśnienie wywala płyn,a objawy są bardzo podobne.Im większe ciśnienie,tym większa temperatura wrzenia..

: ndz lis 22, 2009 22:35
autor: kwietek
szybciej się nagrzewa ale ma wyższą temperaturę wrzenia. Dlatego właśnie układ został tak zaprojektowany by panowało nadciśnienie. Wrzenie pojawia się dopiero jak osiągnie bardzo wysoką temperaturę, często jest następstwem spadku ciśnienia w skutek otwarcia zaworka bezpieczeństwa.