1.9 TDI Diesel Extra Shell Vs Diesel V-power shell

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt lis 20, 2009 13:16

ja założyłem kiedyć podobny temat na forum
mam kogoś znajomego w centrali naftowej we Wrocławiu, tak się składa, że V-Power GTL to jedyna paliwo w Polsce które jedzie do nas niemieckimi cysternami z DE, sama ropa jest po prostu przezroczysta i napewno bardziej czysta niż ON Shell

ostatnio zalałem do mojego TDI PD zwykłego ON na Shelu bo GTL chwilowo nie było, różnica rano jest taka, że auto głośniej chodzi do momentu nabrania odpowiedniej temperatury, wieczorem jak przycisnę mu bardziej puszcza dymka, na GTL bąka nie było :)

ja leje GTL, jestem zadowolony,
tak jak ktoś wyżej pisze tylko hamownia powie jaka jest różnica, jeśli jest faktycznie bardziej kaloryczne powinna być różnica po schamowaniu auta :)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lis 20, 2009 14:03

pelton1985, kolor to tylko chwyt marketingowy, syntetyczny dodatek GTL to nic innego jak benzen, toluen, lub inny rozpuszczalnik.

Polecam zrobić eksperyment, zalej depresatora i zwykłe paliwo na shellu, gwarantuję, że nie bedzie różnicy, to tylko kwestia tego co się bardziej opłaca lać, czy dodatek i tańsze paliwo, czy paliwo z dodatkiem.

[ Dodano: 20 Lis 2009 13:05 ]
Polska nie taki zły kraj, niemcy tylko auta mają lepsze.



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt lis 20, 2009 14:06

t0mal pisze:Polecam zrobić eksperyment, zalej depresatora i zwykłe paliwo na shellu, gwarantuję, że nie bedzie różnicy, to tylko kwestia tego co się bardziej opłaca lać, czy dodatek i tańsze paliwo, czy paliwo z dodatkiem
kolego, właśnie przy ostatnim tankowaniu zalałem do zwykłego ON z Shella depresator i jest tak jak pisze. Marketning marketingiem, sam pracuje w branży handel/marketing :smoke: ale wyczuwam znaczącą różnicę po :drinkers: GTL'a

silnik jak zimny chodzi inaczej i nie klekocze tak bardzo, sprawdzone w realu :bigok:

[ Dodano: 20 Lis 2009 13:07 ]
t0mal pisze:Polska nie taki zły kraj, niemcy tylko auta mają lepsze
paliwo również :)



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt lis 20, 2009 14:18

a ja tam nie zauważyłem różnicy pomiędzy GTL-em a zwykłym ON na Shellu choć początkowo wydawało mi się że niby jest, marketing robi swoje - coś w stylu placebo



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt lis 20, 2009 14:27

mettenos, oczywiście jest coś w tym, często sami podświadomie wmawiamy sobie, że coś jest lepsze bo się naczytaliśmy itp. ale mam info z konkretnego źródła, że ta ropa nie pochodzi z PL i jest bardziej kaloryczna i czysta :) ja na żywo doświadczyłem różnicy w postaci "bąka" oraz klekotu z rana

po pierwszym zalaniu byłem zdziwiony bo nie widziałem różnicy ale po 2 pełnych bakach auto nabało "kultury :chytry: pracy"

jak każda korporacja wprowadzają produkt który ma zarabiać ale nie zawsze większa cena oznacza tą samą jakość co tańszy produkt, różnica jest :bajer:
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2009 14:29 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



Skiba123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 27, 2009 23:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Skiba123 » pt lis 20, 2009 22:12

Wiec koledzy co do spalana. Zalalem pierwszy raz shella v-power z gtl wczesniej zazwyczaj zwykly diesel shell, zrobilem 1100 km fakt jazda przez 900km przy predkosci 90km/h a przez 200 km jechalem okolo 120-140km/h wczesniej na zwyklym on przy 900 zapalala sie lampka wiec 950 mozn bylo zrobic. Apropo ile spalacie na trasie?;) Jaki zrobiliscie najwiekszy dystans na jednym baku?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości