ja założyłem kiedyć podobny temat na forum
mam kogoś znajomego w centrali naftowej we Wrocławiu, tak się składa, że V-Power GTL to jedyna paliwo w Polsce które jedzie do nas niemieckimi cysternami z DE, sama ropa jest po prostu przezroczysta i napewno bardziej czysta niż ON Shell
ostatnio zalałem do mojego TDI PD zwykłego ON na Shelu bo GTL chwilowo nie było, różnica rano jest taka, że auto głośniej chodzi do momentu nabrania odpowiedniej temperatury, wieczorem jak przycisnę mu bardziej puszcza dymka, na GTL bąka nie było
ja leje GTL, jestem zadowolony,
tak jak ktoś wyżej pisze tylko hamownia powie jaka jest różnica, jeśli jest faktycznie bardziej kaloryczne powinna być różnica po schamowaniu auta
1.9 TDI Diesel Extra Shell Vs Diesel V-power shell
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pelton1985, kolor to tylko chwyt marketingowy, syntetyczny dodatek GTL to nic innego jak benzen, toluen, lub inny rozpuszczalnik.
Polecam zrobić eksperyment, zalej depresatora i zwykłe paliwo na shellu, gwarantuję, że nie bedzie różnicy, to tylko kwestia tego co się bardziej opłaca lać, czy dodatek i tańsze paliwo, czy paliwo z dodatkiem.
[ Dodano: 20 Lis 2009 13:05 ]
Polska nie taki zły kraj, niemcy tylko auta mają lepsze.
Polecam zrobić eksperyment, zalej depresatora i zwykłe paliwo na shellu, gwarantuję, że nie bedzie różnicy, to tylko kwestia tego co się bardziej opłaca lać, czy dodatek i tańsze paliwo, czy paliwo z dodatkiem.
[ Dodano: 20 Lis 2009 13:05 ]
Polska nie taki zły kraj, niemcy tylko auta mają lepsze.
kolego, właśnie przy ostatnim tankowaniu zalałem do zwykłego ON z Shella depresator i jest tak jak pisze. Marketning marketingiem, sam pracuje w branży handel/marketing ale wyczuwam znaczącą różnicę po GTL'at0mal pisze:Polecam zrobić eksperyment, zalej depresatora i zwykłe paliwo na shellu, gwarantuję, że nie bedzie różnicy, to tylko kwestia tego co się bardziej opłaca lać, czy dodatek i tańsze paliwo, czy paliwo z dodatkiem
silnik jak zimny chodzi inaczej i nie klekocze tak bardzo, sprawdzone w realu
[ Dodano: 20 Lis 2009 13:07 ]
paliwo równieżt0mal pisze:Polska nie taki zły kraj, niemcy tylko auta mają lepsze
mettenos, oczywiście jest coś w tym, często sami podświadomie wmawiamy sobie, że coś jest lepsze bo się naczytaliśmy itp. ale mam info z konkretnego źródła, że ta ropa nie pochodzi z PL i jest bardziej kaloryczna i czysta ja na żywo doświadczyłem różnicy w postaci "bąka" oraz klekotu z rana
po pierwszym zalaniu byłem zdziwiony bo nie widziałem różnicy ale po 2 pełnych bakach auto nabało "kultury pracy"
jak każda korporacja wprowadzają produkt który ma zarabiać ale nie zawsze większa cena oznacza tą samą jakość co tańszy produkt, różnica jest
po pierwszym zalaniu byłem zdziwiony bo nie widziałem różnicy ale po 2 pełnych bakach auto nabało "kultury pracy"
jak każda korporacja wprowadzają produkt który ma zarabiać ale nie zawsze większa cena oznacza tą samą jakość co tańszy produkt, różnica jest
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2009 14:29 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiec koledzy co do spalana. Zalalem pierwszy raz shella v-power z gtl wczesniej zazwyczaj zwykly diesel shell, zrobilem 1100 km fakt jazda przez 900km przy predkosci 90km/h a przez 200 km jechalem okolo 120-140km/h wczesniej na zwyklym on przy 900 zapalala sie lampka wiec 950 mozn bylo zrobic. Apropo ile spalacie na trasie?;) Jaki zrobiliscie najwiekszy dystans na jednym baku?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości