Strona 2 z 2

: czw lis 19, 2009 18:35
autor: sheva
Ja mam ATD 101PS na pompowtryskach i jeśli chodzi o dynamikę i ekonomiczność tego silnika jestem bardzo zadowolony. Natomiast zaraz po zakupie auta poniosłem koszty regeneracji pompowtryskiwacza ale to tylko przez moją głupotę po zatankowałem badziewne paliwo. Ale jeśli lejesz dobre paliwo wsztysko powinno być ok.

: sob lis 21, 2009 11:13
autor: kwietek
sheva, napisz ile Cie to wyniosło bo to chyba najważniejsze kryterium przy decyzji pompowtryski czy pompa. Bo może okazać się że pompowtryski wcale nie są takie drogie w utrzymaniu jak niektórzy uważają.

: sob lis 21, 2009 13:27
autor: sheva
Regeneracja pompowtryskiwacza u mojego magika kosztowała mnie 400zł i jak narazie śmiga jak przed awarią. Mi się trafiło auto w dobrym stanie technicznym i wizualnym więc wziąłem takie nie zważając na to czy VP czy PD. Myśle że jednak tańsze w utrzmaniu są silniki na pompie, ale więcej da się wicisnąć z pompowtrysków. Wybór należy do Ciebie :)

: sob lis 21, 2009 15:06
autor: kwietek
400 to nie tak źle jeśli regenerujesz komplet wychodzi 1600 tyle samo wychodzi regeneracja pompki, jedyna różnica to że na pompie jest dużo niższe ciśnienie więc można lać gorsze paliwo :)

: sob lis 21, 2009 20:32
autor: hipnox
sheva pisze:Myśle że jednak tańsze w utrzmaniu są silniki na pompie, ale więcej da się wicisnąć z pompowtrysków.
Więcej da się wycisnąć ale ja osobiści wolałbym 110 i programik na 140 i fajnie śmiga można jeszcze wtryski większe. I już miło jeździć wolałbym to niż słabsze pompki. A jeżeli ktoś mierzy wyżej wtedy bym się zastanowił nad motorami 130 km lub ARL. Takie moje zdanie ale ile ludzi tyle poglądów.
Napisz na co się zdecydowałeś:)

: wt lis 24, 2009 00:19
autor: Dani90
Po waszych wypowiedziach szukam zadbanego auta, a potem jak będzie mało KM co coś się wymyśli:) dzięki

Re: Jaki Diesel??

: wt lis 16, 2010 17:34
autor: bladzio1
I co kolego znalazłeś w końcu jakieś auto? Bo po stopce widzę, że nadal ten sam MK3.