Strona 2 z 3

: pt lis 20, 2009 09:28
autor: JABcok20
pogrzebie jeszcze dzisiaj przy ustawieniach i zobacze. ale silnik sie bardziej grzeje na tym T3. czemu? może wina dawki i tego dymu.
pompa która mam załozona nie jezt od Trochima:P
t0mal pisze:u mnie mieli kołami na pierwszych 2 biegach, i to zaledwie od 500 obr wyżej niż na k14
ja mam odłączony całkiem zawór upustowy i albo mam rozregulowaną pompe albo turbo umiera bo wyje jakby ktoś prosiaka zarzynał.

: pt lis 20, 2009 09:35
autor: jarekkoval
arwam, pompe 10mm bys zrobil ?

: pt lis 20, 2009 11:34
autor: arwam
JABcok20 pisze:jak ci gliny zabiora dowód o ile Cie znajdą w kłebach dymu to nie przychodz do mnie
to dotyczyło tylko nie umiejętnego obchodzenia się z pedałem gazu i ewentualnie jego pozycji w podłodze, bo przy normalnej jeździe u mnie nie uświadczyłeś dymka za autem.


i skoro mówisz że T3 to samo zło to wyjaśnij fakt przyśpieszenia do 100km/h w czasie poniżej 7s?
JABcok20 pisze:a na tym dziadku to chyba bym nie zszedł ponizej 12. bo na jedynce i dwójce to idzie jak zwykły diesel:P
chcąc wykonać naprawdę dynamiczny start trzeba tą turbinę rozbujać.
a rzy dobrze zrobiony boost pinie dymienie jest mniejsze niż po włożeniu ori boost pinu z 1.6TD i jest większa moc.
JABcok20 pisze:albo mam rozregulowaną pompe albo turbo umiera bo wyje jakby ktoś prosiaka zarzynał.
te dwie opcję są najbardziej prawdopodobne.
nagraj filmik i pokaż jak ta turbina wyje. może faktycznie coś z nią jest nie tak.
być może wirnik stracił wyważenie

[ Dodano: 20 Lis 2009 10:35 ]
jarekkoval pisze:arwam, pompe 10mm bys zrobil ?
mogę zrobić
pytanie czy masz dawcę tłoko rozdzielacza czy dopiero muszę szukać?

[ Dodano: 20 Lis 2009 10:40 ]
JABcok20 pisze:arwam napisał/a:
a żeby tyle pompowało T3 to musisz mieć już boost pina konstrukcji własnej bo seryjny od 1.6TD jest zbyt łagodny
dlatego spali więcej;)
nie bo taki bost pin zaczyna się od średnicy 12mm i tu taj główną rolę gra kąt nachylenia krzywki a nie tylko głębokość na jaką został nacięty. mniej dymi na customowym boost pinie niż na ori od 1.6TD

: pt lis 20, 2009 12:43
autor: JABcok20
wyreguluje sloneczko i zdam relacje jak jeździ...

: pt lis 20, 2009 12:48
autor: arwam
i zapodaj filmik z dzwiękiem turba bo może jedank z turbem jest coś nie ak bo po za lagiem nie ma wadto turbo a lag potrafi też zaletą podczas sprintu

: pt lis 20, 2009 12:54
autor: JABcok20
chyba wirnik pada bo czasami słychac jak sie zgasi ze obciera o obudowe.
ale pompuje ok

silnik jakby bardziej sie grzeje na tym turbo?chce ustawic najpierw z odłączonym lda aby nie kopcil zbytnio i wtedy na słoneczku wyregulowac

: pt lis 20, 2009 12:57
autor: arwam
JABcok20,

daj filmiki bo T3 pracuje zgoła inaczej niż K14 czy T2 i nawet K24 nie ma co do niej porównywać

: pt lis 20, 2009 13:21
autor: t0mal
Jak zatkałeś całkiem WG to nie też nie będzie jechać - efekt to potężna turbodziura, jeśli delikatnie dodajesz gazu to przy około 3500 obr/min dopiero ładuje i można cisnąć.

A co do wycia to jest tak jak napisałem, jak wyje ciągle pod obciążeniem (a jak go nie ma cichnie) to niestety jest to padło, im zadajesz większe ciśnienie doładowania tym głośniej wyje.
Natomiast dopuszczalne jest świstanie kompresora gdy się rozpędza, jak w tdi tylko fajniej :)

: pt lis 20, 2009 16:07
autor: JABcok20
znaczy jak zatkałem w niebedzie jechac?
a jak załoze mbc to zrobi róznice?
nie rozumiem.
turbo ma dziure duża ale węzyk mam odlączony i zaślepiony od strony zimnej i przeciez powinna dmuchac cały czas maks.
dmuchneła mi raz może 1,3 bara ale świszczy caly czas wirnik obciera od obudowe raz zauważyłem. słoneczko wyregulowałem w wolnej chwili ale i tak nie to co k14 na 1 , 2 3, biegu n na wyższych obrotach i 4,5 owszem ladnie ciągnie. ale ma dziure spora i to mi nie podejdzie tak czy siak.
może turbo też wysłużone nie wiem?

: pt lis 20, 2009 16:13
autor: t0mal
Po to sprężarka ma zamontowany zawór upustowy, żeby ograniczyć turbodziurę. Masz znaczny nadmiar powietrza i przeładowuje.

: pt lis 20, 2009 23:26
autor: anaba255
JABcok20 pisze:a jak załoze mbc to zrobi róznice?
Trzeba było mi nie sprzedawać :grin:
Zakładaj, jest rużnica, turbo wczesniej wstaje, opuźnienie konta wtrysku tez pomaga.
U mnie turbo fajnie gwiżdze jak sie rozpędza, luz jest minimalny, nie bieże oleju, ten typ chyba tak ma.
Niestety turbo-dziura jest spora, to duża turbina.
Jak przekładałeś turbo z k14 co dokładnie wymieniałeś, bo mysle u siebie zrobić manewr w druga strone?

: pt lis 20, 2009 23:37
autor: arwam
anaba255 pisze:Jak przekładałeś turbo z k14 co dokładnie wymieniałeś
przewód od filtra powietrza do turbo i przewód odpływu oleju z turbiny.
ja bym nie zamieniał K24 czy T3 na mniejszą T2 lub K14

: sob lis 21, 2009 00:05
autor: t0mal
arwam pisze:przewód od filtra powietrza
Też jest istotny, jak zmienisz to będzie elastyczniejszy.

: sob lis 21, 2009 02:55
autor: JABcok20
no własnie jak sie rozpedza to gwiżdże. może dlatego bo nie mam przewodu od filtra:P
chyba dlatego , nie pomyslałem o tym:)